Asistent/ka nákupného oddelenia s NJ

bauMax SR, spol. s r.o.

Miesto práce
Hodonínska 25 (centrála spoločnosti), Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úspešný kandidát/ka bude zodpovedný/á za administratívnu a organizačnú podporu nákupného oddelenia pre koncernové krajiny SR a ČR predovšetkým v nasledovných úlohách:
* administratívna a organizačná podpora príslušného nákupného oddelenia
* starostlivosť o príslušný sortiment (napr. aktualizácia kmeňových údajov o sortimente, dodávateľoch a pod. - predovšetkým v SAP)
* podpora pri príprave mesačných katalógov (sumarizácia údajov v softvéri, ich aktualizácia a pod.)
* príprava a spracovávanie rôznych podkladov a prezentácií (cenová kontrola, kontrola skladových zásob a pod.)
* spracovávanie rôznych analýz a štatistík
* intenzívna komunikácia s dodávateľmi a s predajňami

Zamestnanecké výhody, benefity

* stabilná medzinárodná spoločnosť
* dynamické prostredie nákupného oddelenia
* možnosť využívania nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni
* možnosť kariérneho rastu
* benefity (zľava na nákup a pod.)

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pozíciu pošlite Váš štruktúrovaný životopis spolu s motivačným listom.

Uvedený súhlas so spracovaním osobných údajov pripojte, prosím, k Vašej žiadosti. Bez uvedeného súhlasu nebudú Vaše údaje spracované.
Týmto udeľujem súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania a v profesijnom životopise poskytnutých spoločnosti bauMax SR, spol. s r.o. so sídlom Hodonínska 25, 841 03 Bratislava podľa zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 122/2013 Z. z.“) na účely sprostredkovania zamestnania. Súhlas so spracúvaním osobných údajov platí do doby jeho písomného odvolania. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať. Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v § 28 zákona č. 122/2013 Z.z.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

obchod, obchodný reťazec výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* nemecký jazyk komunikatívne - podmienka
* záujem o oblasť nákupného oddelenia
* organizačné a komunikačné skúsenosti
* analytické myslenie
* samostatnosť v riešení úloh
* znalosť niektorého predávaného sortimentu výhodou
* skúsenosť s prácou v SAP vítaná

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Stavebné a kutilské práce sú naša vášeň! Preto sprevádzame a podporujeme našich zákazníkov od výstavby po bývanie; zo staveniska na grilovanie v záhrade. Pre nás je dôležité, aby si každý mohol postaviť svoj domov podľa svojich vlastných predstáv a možností.
Pomáhame našim klientom úspešne dokončiť ich domáce projekty.
Verní mottu "Začiatok projektu. Dokončenie projektu. A je to!".
ID: 1793132  Dátum zverejnenia: 7.7.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou