Administratívny pracovník recepcie

Bartošík Šváby s.r.o.

Miesto práce
Plynárenská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce pre pozíciu Administratívny pracovník recepcie:

  • Starostlivosť o klientov a zabezpečenie chodu kancelárie
  • Evidencia a spracovanie listinnej pošty a e-mailov
  • Vykonávanie administratívnych a asistenčných prác s dokumentmi (formátovanie, väzba, archivácia)
  • Komunikácia s rôznymi úradmi, poisťovňami, inšpektorátmi, orgánmi štátnej správy a samosprávy
  • Príprava stretnutí v priestoroch spoločnosti a zabezpečenie potrebného servisu
  • Starostlivosť o chod recepcie, nakupovanie tovarov a organizačná podpora
  • Vedenie kalendára pre vedenie spoločnosti
  • Riešenie ad hoc úloh a poskytovanie administratívnej podpory pre advokátov a advokátskych koncipientov

Typický deň na pozícii Administratívny pracovník recepcie:

  • Príchod do práce a kontrola e-mailov a listinnej pošty
  • Príprava potrebných dokumentov pre vedenie spoločnosti a komunikácia s rôznymi úradmi a poisťovňami

Pracovná doba:

  • Flexibilná 

Hľadáme mladých ľudí, ktorí chcú získať nové skúsenosti. Ak ťa bavia výzvy tak nečakaj a staň sa súčasťou našej spoločnosti a rozvíjaj svoje schopnosti. Tešíme sa na Teba!

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Získaš zaujímavé finančné ohodnotenie, ktoré oceníš.
  • Flexibilita a možnosť zosúladenia pracovných a študijných povinností ti umožní dosiahnuť svoje ciele.
  • Zúčastňovať sa pravidelných teambuildingov ti pomôže nadviazať nové kontakty a zlepšiť tímovú spoluprácu.
  • Máš možnosť získať nové skúsenosti a zlepšiť svoje schopnosti. 
  • Naše pracovisko je moderné a príjemné, čo ti umožní pracovať v príjemnom prostredí.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Študent/študentka s ambíciou a zodpovednosťou
  • Schopnosť samostatne pracovať
  • Aktívna znalosť anglického jazyka (francúzsky výhodou)
  • Vôľa pracovať a príjemné vystupovanie
  • Prebiehajúce denné štúdium
  • Požadované vzdelanie: vysokoškolské 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

“Client focused. Purpose driven.” To je motto Advokátskej kancelárie Bartošík Šváby.
Služby právneho poradenstva poskytujeme zahraničným a slovenským klientom už od roku 2005. Sme jednou z najväčších advokátskych kancelárií na Slovensku (top 10). Sme top 5 advokátska kancelária v oblasti Real Estate & Development. Špecializujeme sa na oblasť obchodného práva, kde máme rozsiahle skúsenosti predovšetkým v greenfield projektoch, fúziách a akvizíciách, transakciách s nehnuteľnosťami, v práve obchodných spoločností, nájmoch, pracovno-právnom poradenstve, v práve duševného vlastníctva a v civilnom súdnom procese. Pomáhame nadnárodným, ale aj malým a stredným spoločnostiam z celého sveta.
Medzinárodné ratingové publikácie ako Legal500, Chambers Europe a IFLR1000 nás uznávajú ako popredných odborníkov. Sme členmi Marcalliance, siete nezávislých advokátskych kancelárií spolupracujúcich s Mazars – nadnárodnou spoločnosťou audítorov, účtovníkov a daňových poradcov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

ID: 3789577  Dátum zverejnenia: 30.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.