Konzultant predaja na predajni

BANCHEM, s.r.o.

Miesto práce
Jašíkova ul. - Ružinov, neskôr R1 centrum na Rožňavskej ul., Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do našej podnikovej predajne v Bratislave hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý bude zodpovedný za predaj našich produktov, súvisiaceho obchodného tovaru a aktívne rozširovanie klientskej základne pre predajňu.

Vaše konkrétne úlohy:
- Predáva produkty a obchodný tovar s cieľom splniť plán predaja
- Konzultuje so zákazníkom jeho potreby a odporúča vhodný sortiment
- Aktívne prezentuje a získava nových klientov (najmä cez telefonickú a emailovú komunikáciu)
- Rieši zákaznícke reklamácie a podnety
- Vystavuje predajné a skladové doklady, vykonáva operácie v internom ekonomickom systéme spoločnosti, pracuje s registračnou pokladňou, zodpovedá za hotovosť
- Objednáva tovar pre potreby predajne, vykladá a dokladá tovar do regálov
- Vykonáva ostatné činnosti v administratíve a sklade na predajni podľa potreby, najmä nahrávanie objednávok do systému, príprava menších objednávok na expedíciu a pod.
- Vystupuje reprezentatívne, erudovane a šíri dobré meno spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej slovenskej spoločnosti
- možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie
- zaškolenie na danú pozíciu
- sociálny program

Informácie o výberovom konaní

Životopis posielajte prosím ako reakciu na kontakt uvedený v pracovnej ponuke do 3.4. Následne bude prebiehať selekcia životopisov, pričom kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ak Vás nebudeme kontaktovať do konca mesiaca apríl, považujte prosím Vašu žiadosť za zamietnutú. Za pochopenie ďakujeme.

Registráciou záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti BANCHEM, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

nerozhoduje

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predchádzajúca prax na pozícii v oblasti predaja, maloobchodného predaja, komunikácie so zákazníkmi a pod. podmienkou
- skúsenosti s prácou s registračnou pokladňou, základné znalosti v oblasti skladovej evidencie
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie, komunikatívnosť, prozákaznícky prístup
- záujem o oblasť výrobkov pre čistenie a dezinfekciu (domácnosti, podniky), schopnosť zaškoliť sa do širšieho produktového portfólia spoločnosti
- dobrá organizácia vlastnej práce

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme rodinná spoločnosť - 100% slovenský výrobca a distribútor čistiacich, dezinfekčných a špeciálnych prostriedkov pre prakticky všetky oblasti hygieny a čistenia. Naša produkcia je využívaná vyše tisíckou spokojných, predovšetkým firemných klientov. Medzi nich patria najmä zdravotnícke zariadenia, priemyselné podniky, upratovacie a čistiace služby, ústavy sociálnej starostlivosti, domovy pre seniorov, rovnako ako aj rôzne organizácie a distribútori pre domácnosti. Sme držiteľmi certifikátu kvality ISO 9001:2008 ako aj certifikátu ISO 14001:2004. Pôsobíme v štyroch lokalitách s centrálou v Dunajskej Strede a zamestnávame okolo 40 ľudí.

Ak Vás náš profil oslovil, pridajte sa k nám. Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup a ľudské jednanie, dobrú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa. Očakávame, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2988559  Dátum zverejnenia: 27.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou