Manažér nákupu a logistiky

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 800 EUR/mesiacVýsledná mzda závisí od skúseností vybraného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Hľadáme zodpovednú, proaktívnu a samostatnú osobnosť, ktorá sa nebojí výziev a preferuje optimalizáciu a nastavovanie procesov pred ich udržiavaním.


​Činnosti:

  • Riadenie oddelenia nákupu a logistiky a vedenie tímu
  • Definovanie a implementácia optimálnych a efektívnych procesov nákupu a logistiky, následná kontrola realizovaných nápravných opatrení
  • Strategické a operatívne plánovanie nákupu
  • Finančná kontrola a optimalizácia nákladov na nákup vstupného materiálu
  • Neustále znižovanie nákladov a vyjednávanie podmienok nákupu vstupných materiálov a nakupovaných komodít
  • Príprava tendrov a výberových konaní nových dodávateľov, príprava návrhov zmlúv
  • Neustále zvyšovanie výkonnosti dodávateľského reťazca a tým aj zabezpečenie schopnosti uspokojovať dopyt zákazníkov
  • Kontrola a plánovania všetkých logistických aktivít
  • Dozor nad riadením skladov hotových výrobkov a zásobovania
  • Podieľanie sa na riešení reklamácii z titulu kvality surovín alebo logistiky
  • Reporting, vyhodnocovanie plnenia stanovených ukazovateľov za riadenú oblasť

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Nástupný bonus
  • Dochádzkový bonus
  • Príspevok na dopravu
  • Príspevok na DDS
  • Vernostné a iné motivačné bonusy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti strojárskeho priemyslu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Preukázateľná prax v oblasti nákupu a logistiky v strojárskom alebo obdobnom priemysle
  • Excelentné vyjednávacie zručnosti aj v anglickom (príp. inom) jazyku
  • Schopnosť čítať technickú dokumentáciu, znalosť výrobných technológií
  • Analytický a metodický prístup k riešeniu problémov
  • Pozitívne a silné vodcovské schopnosti
  • Osobnosť preferujúca nastavovanie a zefektívňovanie procesov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Rastislav Krivý
E-mail: poslať životopis
ID: 4814588  Dátum zverejnenia: 23.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 800 EUR/mesiac