Špecialista podpory zákazníka

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Vedenie zverenej agendy, t.j. zmlúv, dodatkov, dokumentov, reporting údajov zo zverenej agendy
  • Príprava podkladov na fakturačné procesy, zmenu dodávateľa elektriny/plynu, prihlasovanie odberateľov, zakladanie nových odberných miest, rušenie existujúcich odberných miest
  • Spracovanie požiadaviek od klientov, spracovanie odberných údajov
  • Aktívna obojsmerná telefonická, e-mailová, listová komunikácia so zákazníkmi
  • Poskytovanie podpory zákazníkom, spracovanie a vybavovanie ich požiadaviek
  • Súčasťou práce nie je aktívne oslovovanie a hľadanie nových zákazníkov (skúsenosti z aktívneho oslovovania a hľadania nových zákazníkov môžu byť výhodou, nie je to však podmienka pre výkon pracovnej pozície)

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Možnosť pracovať v start-up spoločnosti s perspektívou dlhodobého pracovného pomeru
  • Možnosť odborného kariérneho rastu
  • Po zapracovaní a získaní požadovaných vedomostí a zručností operatívne možnosť práce home office po dohode s manažérom

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná


  • Naším klientom je líder v oblasti porovnávaní cien energií a podpory administratívnych procesov v energetike.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • SŠ/VŠ v oblasti obchodu, ekonomiky, energetiky (výhodou sú pracovné skúsenosti z oblasti dodávky elektriny/plynu koncovým zákazníkom), bankovníctva, poisťovníctva
  • Prax v oblasti administratívy u dodávateľa energií, alebo energetickej distribučnej spoločnosti je výhodou
  • Ovládanie princípov fakturácie, vedenia zmluvnej agendy, obehu dokumentov
  • Orientácia na zákazníka, spracovanie jeho požiadaviek
  • Nevyhnutnou podmienkou je: znalosť práce s MS Outlook, MS Excel, MS Word, MS Power Point, Internetu ( zručnosti a skúsenosti z navrhovania IT procesov je výhodou)
  • Stredná úroveň anglického jazyka je výhodou
  • Precíznosť, schopnosť samostatne riešiť zverené úlohy je kľúčová (orientácia na spokojnosť zákazníka, na kvalitu, presnosť a v termíne (podľa platnej legislatívy)  vykonanej práce je podstatou výkonu pracovnej pozície)
  • Orientácia v legislatíve, výhodou znalosť legislatívy z oblasti dodávky elektriny a plynu koncovým zákazníkom v SR, alebo v ČR
  • Schopnosť rozumieť zmluvám s koncovými odberateľmi elektriny/plynu v SR/ČR
  • Schopnosť upravovať text návrhu zmluvy/dodatku k zmluve, v rozsahu pracovných kompetencií špecialistu podpory zákazníka, podľa požiadaviek koncového odberateľa elektriny/plynu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3139016  Dátum zverejnenia: 21.7.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou