Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista podpory zákazníka
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
okres Trenčín
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie zverenej agendy, t.j. zmlúv, dodatkov, dokumentov, reporting údajov zo zverenej agendy
- Príprava podkladov na fakturačné procesy, zmenu dodávateľa elektriny/plynu, prihlasovanie odberateľov, zakladanie nových odberných miest, rušenie existujúcich odberných miest
- Spracovanie požiadaviek od klientov, spracovanie odberných údajov
- Aktívna obojsmerná telefonická, e-mailová, listová komunikácia so zákazníkmi
- Poskytovanie podpory zákazníkom, spracovanie a vybavovanie ich požiadaviek
- Súčasťou práce nie je aktívne oslovovanie a hľadanie nových zákazníkov (skúsenosti z aktívneho oslovovania a hľadania nových zákazníkov môžu byť výhodou, nie je to však podmienka pre výkon pracovnej pozície)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť pracovať v start-up spoločnosti s perspektívou dlhodobého pracovného pomeru
- Možnosť odborného kariérneho rastu
- Po zapracovaní a získaní požadovaných vedomostí a zručností operatívne možnosť práce home office po dohode s manažérom
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
- Naším klientom je líder v oblasti porovnávaní cien energií a podpory administratívnych procesov v energetike.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ/VŠ v oblasti obchodu, ekonomiky, energetiky (výhodou sú pracovné skúsenosti z oblasti dodávky elektriny/plynu koncovým zákazníkom), bankovníctva, poisťovníctva
- Prax v oblasti administratívy u dodávateľa energií, alebo energetickej distribučnej spoločnosti je výhodou
- Ovládanie princípov fakturácie, vedenia zmluvnej agendy, obehu dokumentov
- Orientácia na zákazníka, spracovanie jeho požiadaviek
- Nevyhnutnou podmienkou je: znalosť práce s MS Outlook, MS Excel, MS Word, MS Power Point, Internetu ( zručnosti a skúsenosti z navrhovania IT procesov je výhodou)
- Stredná úroveň anglického jazyka je výhodou
- Precíznosť, schopnosť samostatne riešiť zverené úlohy je kľúčová (orientácia na spokojnosť zákazníka, na kvalitu, presnosť a v termíne (podľa platnej legislatívy) vykonanej práce je podstatou výkonu pracovnej pozície)
- Orientácia v legislatíve, výhodou znalosť legislatívy z oblasti dodávky elektriny a plynu koncovým zákazníkom v SR, alebo v ČR
- Schopnosť rozumieť zmluvám s koncovými odberateľmi elektriny/plynu v SR/ČR
- Schopnosť upravovať text návrhu zmluvy/dodatku k zmluve, v rozsahu pracovných kompetencií špecialistu podpory zákazníka, podľa požiadaviek koncového odberateľa elektriny/plynu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3139016
Dátum zverejnenia: 21.7.2017
2017-07-21
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: BALANCED HR s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou