Back Office špecialista

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Riešenie pravidelných úloh (starostlivosť o kancelárske priestory, administratíva, zabezpečovanie nástrojov pre montážnych pracovníkov a iných malých tovarov do kancelárie, vypracovanie mesačných štatistík) a participácia na dlhodobých projektoch spoločnosti
  • Komunikácia so zákazníkmi
  • Dohadovanie termínov realizácie inštalácie a servisov klimatizácií, vzduchotechniky a tepelných čerpadiel
  • Vysielanie servisných technikov na zadanú lokalitu
  • Vystavovanie faktúr pre zákazníkov
  • Aktívna spolupráca s konateľom spoločnosti a obchodnými zástupcami
  • Archivovanie dokumentov v súlade s internými predpismi
  • Iné administratívne úkony podľa požiadaviek nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Pracovná zmluva na dobu neurčitú
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie
  • Mladý kolektív
  • Teambuildingy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
  • Znalosť anglického alebo nemeckého jazyka je výhodou
  • Minimálne 2-ročná prax na pozícii administratívny pracovník, Back Office špecialista, administratívny referent alebo Office Manager je výhodou
  • Užívateľská znalosť MS Office
  • Základy účtovania a fakturácie
  • Komunikatívnosť, samostatnosť
  • Dôslednosť, precíznosť
  • Flexibilita, odolnosť voči stresu
  • Time-management, orientácia na zákazníkov
  • Organizačné schopnosti, zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3126643  Dátum zverejnenia: 10.7.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.