Podpora na oddelení HR

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Administratívna podpora kolegov a nových zamestnancov v otázkach súvisiacich s HR (odmeňovaním, benefitmi, dochádzkou a pod.)
  • Riešenie problémov zamestnancov v súvislosti s internou databázou
  • Komunikácia so zamestnancami v Európe a Ázii
  • Eskalovanie požiadaviek zamestnancov zodpovednému oddeleniu
  • Úzka spolupráca a komunikácia s centrálnym HR oddelením
  • Participácia na rôznych HR projektoch
  • Práca s internou databázou

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Práca v medzinárodnom prostredí
  • Možnosť stabilného a dlhodobého zamestnania
  • Balík benefitov

Informácie o výberovom konaní

Vopred  ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslané životopisy. Kontaktovať budeme predovšetkým tých, ktorí zodpovedajú zadaným kritériám.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti automotive.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Portugalský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa
  • Prax v oblasti administratívy – 1 rok
  • Orientácia na zákazníka
  • Komunikačné a organizačné zručnosti
  • Anglický jazyk aktívne (C1)
  • Výhodou je pokročilá znalosť španielského, portugalského, nemeckého, francúzskeho či talianskeho jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3020985  Dátum zverejnenia: 19.4.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.