Špecialista reportingu - Business Reporting Specialist

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Hlavnou úlohou tejto globálnej úlohy je zabezpečiť, aby mohol byť štandardný business reporting používaný business kontrolórmi na globálnej úrovni. Business kontrolóri by mali získať v skrátenej a transparentnej podobe kvalitný prehlaď o stave pohľadávok a záväzkov medzi jednotlivými spoločnosťami v skupine, mal by byt zabezpečený kvalitný prehlaď profitability jednotlivých pobočiek v skupine s prihliadnutím na likviditu spoločnosti.
  • Neustály vývoj a zlepšovanie reportingu a plánovacích riešení
  • Denná aktualizácia, kontroly konzistencie, zabezpečovanie kvality údajov  medzinárodného reportingového prostredia
  • Neustály vývoj a zlepšovanie reportingu – pozícii ( Výkazu ziskov a strát , Bilancie, pozícii Cash Flow, Pracovného kapitálu)
  • Podpora zlepšovania automatizácie medzinárodných štandardných/bežných reportov
  • Zostavovanie reportov na žiadosť vedúcich pracovníkov finančného medzinárodného oddelenia a business kontrolórov na globálnej úrovni
  • Podpora pri realizácii zmien už existujúcich reportov

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Možnosti kariérneho rastu
  • Balík firemných benefitov
  • Stravné lístky preplácané na rámec zákona
  • Občerstvenie na pracovsiku zdarma 
  • Možnosť home office

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
SAP - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Stredoškolské príp. vysokoškolské vzdelanie
  • Prax na podobnej pozícii minimálne 3 roky - reporting, data manažment prip. iné príbuzné
  • Aktívna znalosť anglického jazyka je nutnosťou
  • Znalosť nemeckého jazyka je výhodou
  • Znalosti z oblasti finančného reportingu a kontrolingu
  • SAP, MS office /MS Excel/ – veľmi dobrá znalosť je nutnosťou
  • Znalosť Visual Basic – podmienkou
  • SQL, MS Access, Microsoft Sharepoint, systém Palo/Jedox - výhodou
  • Veľmi dobre organizačné zručnosti, flexibilita
  • Proaktivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 2941851  Dátum zverejnenia: 22.2.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.