Koordinátor údržby

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
okres Púchov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Koordinovanie činností a zodpovedajúcich procesov na oddelení údržby
  • Organizovanie činností spojených s údržbou strojov, zariadení a budov
  • Riadenie údržby a opravy foriem a blokov chladiaceho kanálu po každom použití
  • Vykonávanie vstupnej inštruktáže a školení novým, ale aj stálym pracovníkom údržby
  • Zabezpečenie plnej obsadenosti zmien v nepretržitej prevádzke pracovníkmi údržby
  • Zostavovanie plánov preventívnych prehliadok strojov a zariadení, kontrolovanie jeho plnenia a vedenie evidencie
  • Navrhovanie nápravných opatrení a evidencia porúch na poškodených strojoch a zariadeniach
  • Komunikácia a riešenie opráv u externých dodávateľov, objednávanie náhradných dielov

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Prácu v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • 13. plat + ďalšie finančné benefity
  • Množstvo nefinančných benefitov
  • Flexibilný pracovný čas
  • Jazykové kurzy
  • Technické a odborné školenia

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná


  • Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti automobilového priemyslu. 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Prax na pozícii/v oblasti

Koordinácia údržby

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou / technického zamerania
  • Prax s údržbou strojov a zariadení min. 3 roky
  • Skúsenosti s koordináciou činností údržbárov
  • Aktívna minimálne vyhláška §21 – Elektrotechnik
  • Skúsenosti z automobilového priemyslu sú výhodou
  • Znalosť programu SAP je výhodou
  • MS Office – pokročilý
  • Anglický jazyk – mierne pokročilá úroveň (dohovoriť sa)
  • Samostatnosť rozhodovania, vyjednávacie a komunikačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 2939952  Dátum zverejnenia: 21.2.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.