Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Accounting Specialist
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
január 2016
január 2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koordinácia účtovného procesu podľa účtovných noriem – CZ, SR, AT.
Komunikácia a poradenstvo pre účtovné centrum v Nemecku a s internými oddeleniami v rámci spoločnosti.
Úzka spolupráca s ostatnými spoločnosťami v rámci koncernu – intercompany vzťahy
Spracovanie a kontrola mesačných / ročných účtovných závierok.
Kontrola správnosti vedenia účtovníctva a dodržiavanie predpisov.
Zodpovednosť za správne vykazovanie DPH a zostavenie priznania k DPH.
Príprava podkladov pre audítorov a daňových poradcov.
Participácia na projektoch, týkajúcich sa zefektívnenia účtovných procesov.
Komunikácia a poradenstvo pre účtovné centrum v Nemecku a s internými oddeleniami v rámci spoločnosti.
Úzka spolupráca s ostatnými spoločnosťami v rámci koncernu – intercompany vzťahy
Spracovanie a kontrola mesačných / ročných účtovných závierok.
Kontrola správnosti vedenia účtovníctva a dodržiavanie predpisov.
Zodpovednosť za správne vykazovanie DPH a zostavenie priznania k DPH.
Príprava podkladov pre audítorov a daňových poradcov.
Participácia na projektoch, týkajúcich sa zefektívnenia účtovných procesov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zodpovednú prácu v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
Výhody práce pre medzinárodný koncern
Možnosti ďalšieho vzdelávania
Výhody práce pre medzinárodný koncern
Možnosti ďalšieho vzdelávania
Informácie o výberovom konaní
Bližšie informácie o klientovi budú prezentované iba vybraným uchádzačom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Plynulá znalosť nemeckého jazyka.
Stredoškolské, popr. Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania.
Veľmi dobrá znalosť podvojného účtovníctva, účtovnej a daňovej legislatívy.
Minimálne 2 roky praxe v obdobnej oblasti, najlepšie v medzinárodnej spoločnosti.
Znalosť SAP podmienkou.
Výborné komunikačné schopnosti.
Samostatná a precízna osobnosť
Stredoškolské, popr. Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania.
Veľmi dobrá znalosť podvojného účtovníctva, účtovnej a daňovej legislatívy.
Minimálne 2 roky praxe v obdobnej oblasti, najlepšie v medzinárodnej spoločnosti.
Znalosť SAP podmienkou.
Výborné komunikačné schopnosti.
Samostatná a precízna osobnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2707946
Dátum zverejnenia: 30.8.2016
2016-08-30
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Hlavný účtovník, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: BALANCED HR s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.