Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager/ka
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.9.2016
1.9.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
dochádzka zamestnancov – kontrola evidencie, mesačné spracovanie a príprava podkladov pre výpočet miezd, dokumentovanie prekážok v práci
prac. oblečenia, prac. obuvi, OOPP, kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok – objednávanie, rozdeľovanie a evidencia
organizovanie a zabezpečovanie povinných lek. prehliadok, školení BOZP, OP a externých školení pre zamestnancov
kontaktná osoba pre zákaznícke, partnerské a interné spoločnosti vo všeobecných administratívnych záležitostiach
vybavovanie vstupov pre návštevy a zamestnancov, vyzdvihnutie a starostlivosť o návštevy
starostlivosť o pool vozidlo, tlačiarne, kávovar, lekárničky, kľúče, preukazy a pod. – vybavovanie, evidencia, servis, reklamácie, atď
bežné administratívne práce,
interná a externá mailová a telefonická komunikácia
zodpovednosť za poriadok, čistotu a príjemné prostredie v kancelárii
prac. oblečenia, prac. obuvi, OOPP, kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok – objednávanie, rozdeľovanie a evidencia
organizovanie a zabezpečovanie povinných lek. prehliadok, školení BOZP, OP a externých školení pre zamestnancov
kontaktná osoba pre zákaznícke, partnerské a interné spoločnosti vo všeobecných administratívnych záležitostiach
vybavovanie vstupov pre návštevy a zamestnancov, vyzdvihnutie a starostlivosť o návštevy
starostlivosť o pool vozidlo, tlačiarne, kávovar, lekárničky, kľúče, preukazy a pod. – vybavovanie, evidencia, servis, reklamácie, atď
bežné administratívne práce,
interná a externá mailová a telefonická komunikácia
zodpovednosť za poriadok, čistotu a príjemné prostredie v kancelárii
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnsti
Ročný finančný bonus
Práca vhodná aj pre šikovných absolventov
Ročný finančný bonus
Práca vhodná aj pre šikovných absolventov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Min. SŠ s maturitou – ekonomického smeru
Skúsenosť na podobnej pozícii min. 1 rok - výhodou
Nemecký jazyk mierne pokročilý
Excel - pokročilý
MS Office – aktívne
Vodičský preukaz
Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, spoľahlivosť a samostatnosť
Aktívny prístup k práci, ochota ďalej sa vzdelávať
Znalosti zákonníka práce
Skúsenosť na podobnej pozícii min. 1 rok - výhodou
Nemecký jazyk mierne pokročilý
Excel - pokročilý
MS Office – aktívne
Vodičský preukaz
Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, spoľahlivosť a samostatnosť
Aktívny prístup k práci, ochota ďalej sa vzdelávať
Znalosti zákonníka práce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2694235
Dátum zverejnenia: 17.8.2016
2016-08-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, HR asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: BALANCED HR s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.