Technický nákupca

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spracovanie požiadaviek zákazníka – tvorba dopytov na nákup materiálu podľa technickej dokumentácie
Aktívna spolupráca s dodávateľmi, dopytovanie, tvorba kontraktov, hodnotenie dodávateľov, správa a údržba základne dodávateľov
Aktívna komunikácia a spolupráca s interným zákazníkom pri špecifikovaní nakupovaných materiálov
Spolupráca s globálnym nákupným tímom (lokalizácia globálnych kontraktov, globálna stratégia, reporting...)
Podpora a vedenie lokálneho tímu operatívnych nákupcov
Vyhľadávanie a vyjednávanie s novými dodávateľmi
Príprava analýz a ponúk v rámci projektov pre interného zákazníka
Práca v systéme SAP, reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

Zázemie stabilnej zahraničnej spoločnosti
13. plat – 14. plat 
Príspevok do III. dôchodkového piliera, životné poistenie
Pravidelný mesačný príspevok na hypotéku alebo na kúpu automobilu
Organizácia rôznych športovo – zábavných podujatí pre zamestnancov a ich rodiny
Možnosť odborného, kariérneho rastu, zabezpečenie tréningových a rozvojových aktivít

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
AutoCAD - Základy

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ukončené stredoškolské, prípadne vysokoškolské vzdelanie technického smeru
Prax v operatívnom nákupe min. 2 roky
Skúsenosť so strategickým nákupom výhodou
Znalosť technologických postupov a materiálov
Znalosť čítania technickej dokumentácie podmienkou
Anglický jazyk na aktívnej úrovni
Užívateľská znalosť práce na počítači MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Prax v informačnom systéme SAP výhodou
Výborné technické myslenie
Komunikačné a vyjednávacie schopnosti
Precíznosť, spoľahlivosť a samostatnosť
Orientácia na zákazníka a na dosiahnutie vytýčených cieľov
Ochota cestovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 2612173  Dátum zverejnenia: 17.6.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou