Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technický nákupca
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracovanie požiadaviek zákazníka – tvorba dopytov na nákup materiálu podľa technickej dokumentácie
Aktívna spolupráca s dodávateľmi, dopytovanie, tvorba kontraktov, hodnotenie dodávateľov, správa a údržba základne dodávateľov
Aktívna komunikácia a spolupráca s interným zákazníkom pri špecifikovaní nakupovaných materiálov
Spolupráca s globálnym nákupným tímom (lokalizácia globálnych kontraktov, globálna stratégia, reporting...)
Podpora a vedenie lokálneho tímu operatívnych nákupcov
Vyhľadávanie a vyjednávanie s novými dodávateľmi
Príprava analýz a ponúk v rámci projektov pre interného zákazníka
Práca v systéme SAP, reporting
Aktívna spolupráca s dodávateľmi, dopytovanie, tvorba kontraktov, hodnotenie dodávateľov, správa a údržba základne dodávateľov
Aktívna komunikácia a spolupráca s interným zákazníkom pri špecifikovaní nakupovaných materiálov
Spolupráca s globálnym nákupným tímom (lokalizácia globálnych kontraktov, globálna stratégia, reporting...)
Podpora a vedenie lokálneho tímu operatívnych nákupcov
Vyhľadávanie a vyjednávanie s novými dodávateľmi
Príprava analýz a ponúk v rámci projektov pre interného zákazníka
Práca v systéme SAP, reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
Zázemie stabilnej zahraničnej spoločnosti
13. plat – 14. plat
Príspevok do III. dôchodkového piliera, životné poistenie
Pravidelný mesačný príspevok na hypotéku alebo na kúpu automobilu
Organizácia rôznych športovo – zábavných podujatí pre zamestnancov a ich rodiny
Možnosť odborného, kariérneho rastu, zabezpečenie tréningových a rozvojových aktivít
13. plat – 14. plat
Príspevok do III. dôchodkového piliera, životné poistenie
Pravidelný mesačný príspevok na hypotéku alebo na kúpu automobilu
Organizácia rôznych športovo – zábavných podujatí pre zamestnancov a ich rodiny
Možnosť odborného, kariérneho rastu, zabezpečenie tréningových a rozvojových aktivít
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
AutoCAD - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
AutoCAD - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ukončené stredoškolské, prípadne vysokoškolské vzdelanie technického smeru
Prax v operatívnom nákupe min. 2 roky
Skúsenosť so strategickým nákupom výhodou
Znalosť technologických postupov a materiálov
Znalosť čítania technickej dokumentácie podmienkou
Anglický jazyk na aktívnej úrovni
Užívateľská znalosť práce na počítači MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Prax v informačnom systéme SAP výhodou
Výborné technické myslenie
Komunikačné a vyjednávacie schopnosti
Precíznosť, spoľahlivosť a samostatnosť
Orientácia na zákazníka a na dosiahnutie vytýčených cieľov
Ochota cestovať
Prax v operatívnom nákupe min. 2 roky
Skúsenosť so strategickým nákupom výhodou
Znalosť technologických postupov a materiálov
Znalosť čítania technickej dokumentácie podmienkou
Anglický jazyk na aktívnej úrovni
Užívateľská znalosť práce na počítači MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Prax v informačnom systéme SAP výhodou
Výborné technické myslenie
Komunikačné a vyjednávacie schopnosti
Precíznosť, spoľahlivosť a samostatnosť
Orientácia na zákazníka a na dosiahnutie vytýčených cieľov
Ochota cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2612173
Dátum zverejnenia: 17.6.2016
2016-06-17
lokalita: Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Nákupca, Obchodný analytik, Obchodný referent, Referent odbytu Spoločnosť: BALANCED HR s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou