Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka konzultanta - oblasť štrukturálnych fondov
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
okres Trenčín
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna podpora manažéra a konzultantov
- príprava podkladov pre zmluvy, investičné požiadavky
- kontakt so zákazníkmi spoločnosti, sumarizácia klientskych požiadaviek
- účasť na obchodných stretnutiach
- ďalšie úlohy na základe pokynov manažéra
- príprava podkladov pre zmluvy, investičné požiadavky
- kontakt so zákazníkmi spoločnosti, sumarizácia klientskych požiadaviek
- účasť na obchodných stretnutiach
- ďalšie úlohy na základe pokynov manažéra
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem
Naším klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti poradenstva ohľadom štrukturálnych fondov EÚ.
Naším klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti poradenstva ohľadom štrukturálnych fondov EÚ.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Výhodou vzdelanie ekonomického charakteru
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie ekonomického zamerania, výhodou oblasť regionálneho rozvoja a pod.
- výhodou praktické skúsenosti prípadne orientácia v problematike štrukturálnych fondov, znalosť predmetnej legislatívy v danej oblasti
- vodičský preukaz sk. B, ochota cestovať - časté cestovanie
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie, orientácia na zákazníka
- aktívny, samostatný, iniciatívny typ
- precíznosť, zmysel pre detail, systematickosť, zodpovednosť, časová flexibilita
- znalosť cudzieho jazyka (AJ, NJ) výhodou
- výhodou praktické skúsenosti prípadne orientácia v problematike štrukturálnych fondov, znalosť predmetnej legislatívy v danej oblasti
- vodičský preukaz sk. B, ochota cestovať - časté cestovanie
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie, orientácia na zákazníka
- aktívny, samostatný, iniciatívny typ
- precíznosť, zmysel pre detail, systematickosť, zodpovednosť, časová flexibilita
- znalosť cudzieho jazyka (AJ, NJ) výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2062945
Dátum zverejnenia: 7.5.2015
2015-05-07
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Koordinátor EÚ projektov, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: BALANCED HR s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou