Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pre ľudské zdroje
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
okres Senec
okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• poskytovanie komplexnej administratívnej a organizačnej podpory konateľovi spoločnosti,
• zabezpečenie služobných ciest GR doma aj v zahraničí,
• koordinácia a organizovanie stretnutí, zabezpečenie a vedenie agendy súvisiacej s poradami,
• zodpovednosť za vedenie dochádzky v spoločnosti,
• agenda náboru a výberového procesu nových zamestnancov,
• komunikácia s personálnymi agentúrami a s uchádzačmi o zamestnanie,
• organizovanie a účasť na prijímacích pohovoroch,
• administratívna podpora a koordinácia prijímacieho procesu,
• organizovanie školení pre zamestnancov a zamestnaneckých podujatí,
• spolupráca na projektoch HR oddelenia materskej spoločnosti,
• spracovanie štatistík v oblasti HR a odmeňovania,
• príprava pracovnoprávnych podkladov spojených so vznikom, priebehom a ukončením pracovného pomeru,
• vedenie evidencie personálnych zložiek a ich archivácia
• zabezpečenie služobných ciest GR doma aj v zahraničí,
• koordinácia a organizovanie stretnutí, zabezpečenie a vedenie agendy súvisiacej s poradami,
• zodpovednosť za vedenie dochádzky v spoločnosti,
• agenda náboru a výberového procesu nových zamestnancov,
• komunikácia s personálnymi agentúrami a s uchádzačmi o zamestnanie,
• organizovanie a účasť na prijímacích pohovoroch,
• administratívna podpora a koordinácia prijímacieho procesu,
• organizovanie školení pre zamestnancov a zamestnaneckých podujatí,
• spolupráca na projektoch HR oddelenia materskej spoločnosti,
• spracovanie štatistík v oblasti HR a odmeňovania,
• príprava pracovnoprávnych podkladov spojených so vznikom, priebehom a ukončením pracovného pomeru,
• vedenie evidencie personálnych zložiek a ich archivácia
Zamestnanecké výhody, benefity
• minimálne stredoškolské vzdelanie, výhodou vysokoškolské vzdelanie v oblasti personalistiky/ľudských zdrojov
• skúsenosti na podobnej pozícii minimálne 3 roky
• veľmi dobré znalosti MS Office (Word, PowerPoint, Excel) a MS Windows
• strojopis na pokročilej úrovni
• aktívna znalosť nemeckého jazyka slovom a písmom, znalosť anglického jazyka výhodou
• reprezentatívnosť a profesionálne vystupovanie, výborné komunikačné schopnosti slovom aj písmom
• precíznosť a spoľahlivosť, samostatnosť, dynamickosť a zodpovednosť, organizačné schopnosti
• skúsenosti na podobnej pozícii minimálne 3 roky
• veľmi dobré znalosti MS Office (Word, PowerPoint, Excel) a MS Windows
• strojopis na pokročilej úrovni
• aktívna znalosť nemeckého jazyka slovom a písmom, znalosť anglického jazyka výhodou
• reprezentatívnosť a profesionálne vystupovanie, výborné komunikačné schopnosti slovom aj písmom
• precíznosť a spoľahlivosť, samostatnosť, dynamickosť a zodpovednosť, organizačné schopnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť, pôsobiaca v oblasti manipulačnej a skladovej techniky.
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť, pôsobiaca v oblasti manipulačnej a skladovej techniky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Výhodou vzdelanie v oblasti personalistiky / ľudských zdrojov
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2010487
Dátum zverejnenia: 24.4.2015
2015-04-24
lokalita: okres Senec Pozícia: HR asistent, HR generalist, Personalista, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: BALANCED HR s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou