Koordinátor údržby

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Koordinácia oddelenia údržby a práce údržbárov (7 zamestnancov) na Auto divízií
Práca s elektrotechnickými zariadeniami
Komplexná starostlivosť o stroje a zariadenia
Zodpovednosť za dodržiavanie plánov údržby
Kontroluje plnenie plánov údržby
Navrhuje riešenia na zlepšovanie procesov a efektívnosti na oddelení údržby (neustále zlepšovanie a optimalizácia procesov na oddelení)
Zabezpečuje preventívnu a prediktívnu údržbu
Analýzy a reporty, spracovanie dát oprav
Zodpovedný za vykonávanie pravidelných revízií na strojoch a zariadeniach
Výber pracovníkov a zaškolenie nových pracovníkov
Kontrola dodržiavania BOZP a technických predpisov a zásad používania OOPP, kontrola ich dodržiavania
Technický nákup
Zastupovanie manažéra údržby v čase jeho neprítomnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Bližšie informácie o našom klientovi budú prezentované vybraným kandidátom na osobnom pohovore.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, elektrotechnické, strojárske

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti s riadením a koordináciou oddelenia údržby minimálne 3 roky
Komunikatívna znalosť anglického jazyka je podmienkou - komunikácia so zahraničným manažmentom
Skúsenosti s analýzou systémov riadenia PLC a zobrazovacími terminálmi (Simatic, Omron)
Znalosť pohonných systémov, mechanických pohonov a prevodov, servá, frequenčné meniče, pneurozvody, senzory
Platná elektro-vyhláška 508/09, §23
Zodpovednosť, pracovitosť, samostatnosť
Organizačné schopnosti, odbornosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 1701980  Dátum zverejnenia: 27.3.2014