Finančný a administratívny špecialista

B2B RENT s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- pravidelný reporting
- telefonický príjem objednávok, spracovanie objednávky
- príjem tovaru
- podpora predaja vozidiel
- archivácia dokladov, administratívne činnosti a asistentské práce,
- príprava podkladov pre účtovníctvo / fakturáciu
- komunikácia so zákazníkom a s obchodnými zástupcami
- vybavovanie reklamácii
- zabezpečovanie poštovej agendy

Zamestnanecké výhody, benefity

Perspektívna práca v dynamicky sa rozvíjajúcej firme, možnosť sebarealizácie, postupné preberanie činností CFO.

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa táto ponuka zaujala a spĺňaš stanovené podmienky, prosím zašli svoj životopis aj s fotografiou v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu:

[email protected] (do predmetu uveď specialista).

Do e-mailu prosím vlož aj tento súhlas so spracovaním osobných údajov:
V zmysle § 11 zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste spoločnosťou B2B RENT s.r.o., Kopčianska 82/i, 851 01 Bratislava. Som si vedomý/á, že informácie, ktoré poskytujem týkajúce sa aj zobrazenia fotografie, patria do Osobitnej kategórie osobných údajov. Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia. Tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely nájdenia vhodného zamestnania a pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov, ktorý je možné kedykoľvek písomne odvolať. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne na štatistické účely. Mám právo na opravu nesprávnych, neúplných, neaktuálnych osobných údajov a ďalšie práva uvedené v § 28 cit. zákona.

Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Financie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- analytické myslenie, komunikatívnosť a flexibilita
- dynamickosť, aktívny prístup k práci, samostatnosť, zodpovednosť
- uchádzač musí byť plný energie a chuti pracovať
- dobré ekonomické a účtovné znalosti (absolvovaná skúška z účtovnícvta na VŠ)
- ideálne študent VŠ
- aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka je výhodou nie podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mladá dynamická spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom vozidiel, predajom vozidiel, správou vozového parku a správou čerpacej stanice.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2988168  Dátum zverejnenia: 27.3.2017