Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office specialist
AZOR, s.r.o.
Miesto práce
AZOR, s.r.o., Scherffelova 38, 058 01 Poprad, okres Poprad
AZOR, s.r.o., Scherffelova 38, 058 01 Poprad, okres Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou na osobnom pohovore
dohodou na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš chuť pracovať v úspešnej firme? Máš skúsenosti a pozitívny vzťah k administratívnej práci a nemáš problém komunikovať? Ak áno, toto je Tvoja príležitosť stať sa súčasťou tímu firmy AZOR, s.r.o.
Náplň práce:
- plnenie úloh na základe pokynov nadriadeného
- príprava podkladov pre stretnutia
- zabezpečenie chodu sekretariátu
- kopírovanie, skenovanie, archivovanie
- zabezpečenie prijatia a odoslania pošty a vedenie evidencie došlej a odoslanej pošty
- komunikácia (telefonická, mailová, písomná a osobná) s klientmi, obchodnými partnermi, úradmi a inými internými oddeleniami
- zabezpečenie potrebnej dokumentácie ku poštovej a mailovej komunikácií
- spolupráca a vybavovanie požiadaviek z jednotlivých interných oddelení spoločnosti
- objednanie a zabezpečenie kancelárskych a iných potrieb
- prijímanie a vybavenie návštev
- zabezpečenie občerstvenia
- starostlivosť o rokovacie miestnosti a harmonogrami
- vybavovanie dokladov a potvrdení na úradoch
Náplň práce:
- plnenie úloh na základe pokynov nadriadeného
- príprava podkladov pre stretnutia
- zabezpečenie chodu sekretariátu
- kopírovanie, skenovanie, archivovanie
- zabezpečenie prijatia a odoslania pošty a vedenie evidencie došlej a odoslanej pošty
- komunikácia (telefonická, mailová, písomná a osobná) s klientmi, obchodnými partnermi, úradmi a inými internými oddeleniami
- zabezpečenie potrebnej dokumentácie ku poštovej a mailovej komunikácií
- spolupráca a vybavovanie požiadaviek z jednotlivých interných oddelení spoločnosti
- objednanie a zabezpečenie kancelárskych a iných potrieb
- prijímanie a vybavenie návštev
- zabezpečenie občerstvenia
- starostlivosť o rokovacie miestnosti a harmonogrami
- vybavovanie dokladov a potvrdení na úradoch
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v úspešnej spoločnosti
práca v mladom dynamickom kolektíve
zaškolenie
práca v mladom dynamickom kolektíve
zaškolenie
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie sa robí v rámci národného projektu "Praxou k zamestnaniu" (podmienka: do 25 rokov a min. 3 mesiace evidovaný na ÚPSVAR alebo vek do 29 rokov a evidovaný na ÚPSVAR min. 6 mesiacov).
Vaše žiadosti s profesným životopisom a súhlasom so spracovaním osobných údajov zasielajte na e-mail: [email protected]
Do predmetu správy prosím uveďte názov pozície.
V prípade veľkého množstva žiadostí budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Vaše žiadosti s profesným životopisom a súhlasom so spracovaním osobných údajov zasielajte na e-mail: [email protected]
Do predmetu správy prosím uveďte názov pozície.
V prípade veľkého množstva žiadostí budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Ruský jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Vyžadujeme zodpovednosť, chuť pracovať, príjemné vystupovanie, flexibilitu, komunikatívnosť a spoľahlivosť.
Vyžadujeme zodpovednosť, chuť pracovať, príjemné vystupovanie, flexibilitu, komunikatívnosť a spoľahlivosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma AZOR, s.r.o. je spoločnosťou s dlhoročnou tradíciou, stálym zázemím a jasnou perspektívou do budúcnosti. Našim zákazníkom ponúkame široký sortiment výrobkov renomovaných značiek z oblasti detského sortimentu na prevádzke Best for Baby.
Spoločnosť po úspešnom fungovaní v retailovom sektore postupne začala zameriavať svoju pozornosť na development a prenájom nehnuteľností.
Od roku 2013 sa tretím pilierom firmy stali nové technológie a hlavne ich implementácia v praxi.
Spoločnosť po úspešnom fungovaní v retailovom sektore postupne začala zameriavať svoju pozornosť na development a prenájom nehnuteľností.
Od roku 2013 sa tretím pilierom firmy stali nové technológie a hlavne ich implementácia v praxi.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3104075
Dátum zverejnenia: 16.6.2017
2017-06-16
lokalita: okres Poprad Pozícia: Sekretárka Spoločnosť: AZOR, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou na osobnom pohovore