IT servisný technik

AZC, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou náplňou práce bude:

- Poskytovanie podpory uživateľom pri používaní sw a hw vybavenia, zber a evidencia požiadaviek na zmeny
- Inštalácia, podpora a údržba základne infraštruktúry v prostredí zákazníka
- Riešenie bežných denných problémov užívateľov - zablokované kontá, problémy s tlačiarňami, atď.
- Inštalovanie a aktualizácia licencovaného sw, vedenie dokumentácie
- Hlavná kontaktná osoba pre externú IT spoločnosť, tzn. riešenie komplikovanejších požiadaviek prostredníctvom dodávateľa IT služieb

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Počítačové znalosti - administrátor:
- klient/server administrácia – pokročilý
- klient administrácia (desktop operácie a aplikácie)
- administrácia tlačiarní a periférie

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- prax na pozicii technickej podpory,
- klient/server administrácia,
- skúsenosť s HW, SW, serverami (WIN, LINUX)
- Pro-zákaznícky prístup (vedieť porozumieť požiadavkám bežných užívateľov)

Pozícia je vhodná aj pre absolventa, pokiaľ má min 1 ročné skúsenosti s podobných charakterom práce pre klientov.

Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok (2 hodiny denne).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

AZC a.s. je moderná a dynamicky sa rozvíjajúca slovenská biznis organizácia so silnými partnerstvami. Viac sa o nás dozviete na https://www.azc.sk/ .

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2017169  Dátum zverejnenia: 17.2.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou