Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT servisný technik
AZC, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce bude:
- Poskytovanie podpory uživateľom pri používaní sw a hw vybavenia, zber a evidencia požiadaviek na zmeny
- Inštalácia, podpora a údržba základne infraštruktúry v prostredí zákazníka
- Riešenie bežných denných problémov užívateľov - zablokované kontá, problémy s tlačiarňami, atď.
- Inštalovanie a aktualizácia licencovaného sw, vedenie dokumentácie
- Hlavná kontaktná osoba pre externú IT spoločnosť, tzn. riešenie komplikovanejších požiadaviek prostredníctvom dodávateľa IT služieb
- Poskytovanie podpory uživateľom pri používaní sw a hw vybavenia, zber a evidencia požiadaviek na zmeny
- Inštalácia, podpora a údržba základne infraštruktúry v prostredí zákazníka
- Riešenie bežných denných problémov užívateľov - zablokované kontá, problémy s tlačiarňami, atď.
- Inštalovanie a aktualizácia licencovaného sw, vedenie dokumentácie
- Hlavná kontaktná osoba pre externú IT spoločnosť, tzn. riešenie komplikovanejších požiadaviek prostredníctvom dodávateľa IT služieb
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Počítačové znalosti - administrátor:
- klient/server administrácia – pokročilý
- klient administrácia (desktop operácie a aplikácie)
- administrácia tlačiarní a periférie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- prax na pozicii technickej podpory,
- klient/server administrácia,
- skúsenosť s HW, SW, serverami (WIN, LINUX)
- Pro-zákaznícky prístup (vedieť porozumieť požiadavkám bežných užívateľov)
Pozícia je vhodná aj pre absolventa, pokiaľ má min 1 ročné skúsenosti s podobných charakterom práce pre klientov.
Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok (2 hodiny denne).
- klient/server administrácia – pokročilý
- klient administrácia (desktop operácie a aplikácie)
- administrácia tlačiarní a periférie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- prax na pozicii technickej podpory,
- klient/server administrácia,
- skúsenosť s HW, SW, serverami (WIN, LINUX)
- Pro-zákaznícky prístup (vedieť porozumieť požiadavkám bežných užívateľov)
Pozícia je vhodná aj pre absolventa, pokiaľ má min 1 ročné skúsenosti s podobných charakterom práce pre klientov.
Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok (2 hodiny denne).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AZC a.s. je moderná a dynamicky sa rozvíjajúca slovenská biznis organizácia so silnými partnerstvami. Viac sa o nás dozviete na https://www.azc.sk/ .
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2017169
Dátum zverejnenia: 17.2.2015
2015-02-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Servisný technik Spoločnosť: AZC, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou