Office manažér/ HR manažér

Avris Consulting, s.r.o.

Miesto práce
Kutlíkova 17, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Office manager:
- celková starostlivosť o hladký chod firmy po administratívnej stránke
- komunikácia s kolegami, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných
- podpora jednotlivých kolegov pri plnení ich úloh
- fakturácia, spracovanie štatistík
- evidencia účtovných dokladov, objednávok, zmlúv
- spracovanie pošty
- spracovanie, úprava cenových ponúk, zmlúv, dodatkov podľa vzorov
- spracovanie, aktualizácia interných predpisov
- reporting

HR manažér
- vyhľadávanie nových kolegov
- organizácia výberových konaní a podpora pri začlenení nových kolegov do teamu
- spracovanie, sledovanie a plnenie personálneho plánu
- spracovanie, aktualizácia a dodržiavanie personálnej a sociálnej politiky
- komunikácia s externou spoločnosťou zabezpečujúcou spracovanie personalistiky a miezd
- návrh benefitov a manažovanie ich uplatňovania

Jedná sa o kumulatívnu pracovnú pozíciu.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie skúsenej, aktívnej, kreatívnej a férovej firme, možnosť presadzovať vlastné názory a nápady.
- mladý kolektív, podpora vedenia
- zaujímavá finančná odmena a možnosť postupu
- podpora vzdelávania, firemné akcie, sociálny program
- zaujímavé finančné, ohodnotenie s prihliadnutím na výkon
- možnosť osobného vzdelávania jazykového, odborného
- v našom teame podporíme tvoju osobnosť, podporíme tvoje kvality
- iné benefity podľa dohody

Informácie o výberovom konaní

Kandidát na túto pozíciu by mal byť schopný zvládať viacero rôznych úloh v priebehu dňa, byť flexibilný, samostatný, tímový so zmyslom pre zodpovednosť. Znalosti AJ hlavne písmom, vodičský preukaz skupiny B je výhodou.
Ďakujeme za prejavený záujem, telefonicky kontaktujeme iba záujemcov, ktorí najlepšie zodpovedajú našim požiadavkám.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Do nášho teamu hľadáme príjemnú kolegyňu, ktorá si hravo poradí s administratívnymi úlohami bežného dňa, rada a výborne komunikuje a slovo multitasking je v jej základnej výbave. Je potrebné aby mala rada ľudí a bola nám všetkým oporou. Ak si sa v popise našla, čakáme na Teba. Zaúčať ťa budú ti najlepší.

Ďalšie požiadavky

- anglický – aktívne, nemecký jazyk výhodou
- spoľahlivosť, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita, samostatnosť, zodpovednosť
- komunikačné zručnosti
- reprezentatívne vystupovanie
- tímový hráč
- túžba učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti:
Avris Consulting, s.r.o. je konzultačno-poradenská spoločnosť, ktorú tvoria experti na informačnú a kybernetickú bezpečnosť a GDPR. Venujeme sa tiež vývoju biznis softvérov, ktoré pripravujeme pre každého klienta na mieru.
Viac info nájdete na: https://avris.sk/

Bližšie informácie k spracovaniu osobných údajov - https://avris.sk/ochrana-osobnych-udajov/

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3160433  Dátum zverejnenia: 15.8.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou