Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manažér/ HR manažér
Avris Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Kutlíkova 17, Bratislava
Kutlíkova 17, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Office manager:
- celková starostlivosť o hladký chod firmy po administratívnej stránke
- komunikácia s kolegami, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných
- podpora jednotlivých kolegov pri plnení ich úloh
- fakturácia, spracovanie štatistík
- evidencia účtovných dokladov, objednávok, zmlúv
- spracovanie pošty
- spracovanie, úprava cenových ponúk, zmlúv, dodatkov podľa vzorov
- spracovanie, aktualizácia interných predpisov
- reporting
HR manažér
- vyhľadávanie nových kolegov
- organizácia výberových konaní a podpora pri začlenení nových kolegov do teamu
- spracovanie, sledovanie a plnenie personálneho plánu
- spracovanie, aktualizácia a dodržiavanie personálnej a sociálnej politiky
- komunikácia s externou spoločnosťou zabezpečujúcou spracovanie personalistiky a miezd
- návrh benefitov a manažovanie ich uplatňovania
Jedná sa o kumulatívnu pracovnú pozíciu.
- celková starostlivosť o hladký chod firmy po administratívnej stránke
- komunikácia s kolegami, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných
- podpora jednotlivých kolegov pri plnení ich úloh
- fakturácia, spracovanie štatistík
- evidencia účtovných dokladov, objednávok, zmlúv
- spracovanie pošty
- spracovanie, úprava cenových ponúk, zmlúv, dodatkov podľa vzorov
- spracovanie, aktualizácia interných predpisov
- reporting
HR manažér
- vyhľadávanie nových kolegov
- organizácia výberových konaní a podpora pri začlenení nových kolegov do teamu
- spracovanie, sledovanie a plnenie personálneho plánu
- spracovanie, aktualizácia a dodržiavanie personálnej a sociálnej politiky
- komunikácia s externou spoločnosťou zabezpečujúcou spracovanie personalistiky a miezd
- návrh benefitov a manažovanie ich uplatňovania
Jedná sa o kumulatívnu pracovnú pozíciu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie skúsenej, aktívnej, kreatívnej a férovej firme, možnosť presadzovať vlastné názory a nápady.
- mladý kolektív, podpora vedenia
- zaujímavá finančná odmena a možnosť postupu
- podpora vzdelávania, firemné akcie, sociálny program
- zaujímavé finančné, ohodnotenie s prihliadnutím na výkon
- možnosť osobného vzdelávania jazykového, odborného
- v našom teame podporíme tvoju osobnosť, podporíme tvoje kvality
- iné benefity podľa dohody
- mladý kolektív, podpora vedenia
- zaujímavá finančná odmena a možnosť postupu
- podpora vzdelávania, firemné akcie, sociálny program
- zaujímavé finančné, ohodnotenie s prihliadnutím na výkon
- možnosť osobného vzdelávania jazykového, odborného
- v našom teame podporíme tvoju osobnosť, podporíme tvoje kvality
- iné benefity podľa dohody
Informácie o výberovom konaní
Kandidát na túto pozíciu by mal byť schopný zvládať viacero rôznych úloh v priebehu dňa, byť flexibilný, samostatný, tímový so zmyslom pre zodpovednosť. Znalosti AJ hlavne písmom, vodičský preukaz skupiny B je výhodou.
Ďakujeme za prejavený záujem, telefonicky kontaktujeme iba záujemcov, ktorí najlepšie zodpovedajú našim požiadavkám.
Ďakujeme za prejavený záujem, telefonicky kontaktujeme iba záujemcov, ktorí najlepšie zodpovedajú našim požiadavkám.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Do nášho teamu hľadáme príjemnú kolegyňu, ktorá si hravo poradí s administratívnymi úlohami bežného dňa, rada a výborne komunikuje a slovo multitasking je v jej základnej výbave. Je potrebné aby mala rada ľudí a bola nám všetkým oporou. Ak si sa v popise našla, čakáme na Teba. Zaúčať ťa budú ti najlepší.
Ďalšie požiadavky
- anglický – aktívne, nemecký jazyk výhodou
- spoľahlivosť, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita, samostatnosť, zodpovednosť
- komunikačné zručnosti
- reprezentatívne vystupovanie
- tímový hráč
- túžba učiť sa nové veci
Ďalšie požiadavky
- anglický – aktívne, nemecký jazyk výhodou
- spoľahlivosť, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita, samostatnosť, zodpovednosť
- komunikačné zručnosti
- reprezentatívne vystupovanie
- tímový hráč
- túžba učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Stručná charakteristika spoločnosti:
Avris Consulting, s.r.o. je konzultačno-poradenská spoločnosť, ktorú tvoria experti na informačnú a kybernetickú bezpečnosť a GDPR. Venujeme sa tiež vývoju biznis softvérov, ktoré pripravujeme pre každého klienta na mieru.
Viac info nájdete na: https://avris.sk/
Bližšie informácie k spracovaniu osobných údajov - https://avris.sk/ochrana-osobnych-udajov/
Avris Consulting, s.r.o. je konzultačno-poradenská spoločnosť, ktorú tvoria experti na informačnú a kybernetickú bezpečnosť a GDPR. Venujeme sa tiež vývoju biznis softvérov, ktoré pripravujeme pre každého klienta na mieru.
Viac info nájdete na: https://avris.sk/
Bližšie informácie k spracovaniu osobných údajov - https://avris.sk/ochrana-osobnych-udajov/
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3160433
Dátum zverejnenia: 15.8.2017
2017-08-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Office manager Spoločnosť: Avris Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou