Referentka obchodu a servisu / Administratíva

AUTO-KLIMA Bratislava s.r.o.

Miesto práce
Bratislava Petržalka, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď po vzájomnej dohode
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacMzdové podmienky budú dohodnuté na osobnom pohovore podľa ponúknutých znalostí a zručností uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administratívne a prevádzkové zabezpečenie chodu firmy, obchodného aj servisného oddelenia
Pracovná doba: 8.00 hod. - 17.00 hod. ( obedná prestávka 12.00-13.00 hod. )
- spracovávanie ponúk, objednávok, zmlúv, žiadostí, listov a iné
- komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi, komunikácia s predajcami úžitkových vozidiel
- zákaznícka podpora - preberanie vozidiel do servisu , pokladňa , fakturácia
- komunikácia s úradmi, banka, pošta a iné
- asistencia vedeniu spoločnosti, štatistické prehľady
- evidencia a vedenie skladových zásob , hospodárska korešpondencia
- prezentácia spoločnosti a podpora predaja ( školenia obchodných partnerov, autosalóny, výstavy ...). Práca v oblasti automobilového priemyslu , špeciálnych prestavieb úžitkových vozidiel
- možnosť kariérneho postupu

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti , kariérny rast
- výhodné platové podmienky, koncoročné odmeny
- služobné vozidlo po skončení skúšobnej doby aj na súkromné účely, služobný telefón na súkromné účely
- strava nad rámec zákona (obedy hradené zamestnávateľom v plnej výške)
- zamestnanecké zľavy na ponúkané služby v oblasti autoklimatizácií
- po odpracovaní 3 rokov finančný príspevok na dovolenku

Informácie o výberovom konaní

Životopis v slovenskom jazyku spolu s fotografiou a so súhlasom k spracovaniu osobných údajov prosíme zasielať mailom na adresu : [email protected]
Do predmetu správy prosíme uviesť: "Administratíva" alebo "Referentka obchodu a servisu".
Prosíme zasielať životopisy len vážnych záujemcov o prácu, ktorí hľadajú stabilné zamestnanie a nie len prechodnú stanicu.
Zaslané CV budú priebežne vyhodnocované. Vyjadrenie k zaslanému životopisu môžete očakávať v priebehu 1-2 týždňov , odo dňa jeho prijatia.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá a prejdú interným výberovým kolom. Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor do sídla spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Skladové hospodárstvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- požadované vzdelanie referenta na odd. obchodu vysokoškolské
- požadované vzdelanie referenta na odd. servisu min. stredoškolské s maturitou
- prax v administratíve a v obchode výhodou ( nie podmienkou)
- výborné komunikačné a prezentačné zručnosti, príjemné vystupovanie
- znalosť práce s PC - Word,Excel, Powerpoint, Outlook, Internet na pokročilej úrovni
- bezúhonnosť a seriózny prístup
- aktívny prístup k riešeniu problémov
- zmysel pre samostatnú prácu
- technická zdatnosť
- VP sk. B je podmienkou - aktívny vodič ( manuálna aj automatická prevodovka)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovenský výrobca špeciálnych prestavieb úžitkových vozidiel do 3,5t pôsobiaci na trhu už viac ako 30 rokov. Výhradný importér prepravných chladení a klimatizácií pre SR renomovaných zahraničných spoločností.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3140899  Dátum zverejnenia: 7.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac