Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Manager
Austria Trend Hotel Bratislava****
Miesto práce
Vysoká 2A, Bratislava
Vysoká 2A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1200 EUR brutto , mesačne
1200 EUR brutto , mesačne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Správa personálneho výberu zamestnancov, organizácia, predselekcia a správa životopisov,
• Výberový proces, organizácia a vedenie pracovných pohovorov,
• Príprava pracovných zmlúv, dodatkov k pracovným zmluvám zamestnancov,
• Kompletná správa personálnej agendy všetkých zamestnancov,
• Správa a aktualizácia databázy zamestnancov a relevantných informácií v nej,
• Plánovanie počtu zamestnancov, mesačný a priebežný reporting pre riaditeľa hotela a manažérov jednotlivých oddelení,
• Kompletné zastrešenie administratívnej správy nových a odchádzajúcich zamestnancov,
• Spolupráca a komunikácia s externou spoločnosťou, ktorá vedie mzdovú agendu,
• Príprava podkladov pre spracovanie mesačných miezd, komplexná kontrola dochádzok a ostatných prodkladov k výpočtu miezd,
• Správa dovoleniek, návštev lekára, PN, skúšobných a výpovedných dôb, víkendových pracovných služieb, atď.
• Koordinácia ochrany osobných údajov, pracovnej zdravotnej služby a povinných školení v súlade s platnou legislatívou,
• Správa školení - povinných zo zákona, ako aj doplnkových a nadstavbových v spolupráci s externými partnermi,
• Aktualizácia a vedenie vstupných všeobecných školení pre nových zamestnancov ako školiteľ,
• Správa a aktualizácia interných smerníc a nariadení hlavne pre oblasť ľudských zdrojov,
• Komunikácia s verejnými inštitúciami a externými spoločnosťami v rámci personálnej agendy.
• Výberový proces, organizácia a vedenie pracovných pohovorov,
• Príprava pracovných zmlúv, dodatkov k pracovným zmluvám zamestnancov,
• Kompletná správa personálnej agendy všetkých zamestnancov,
• Správa a aktualizácia databázy zamestnancov a relevantných informácií v nej,
• Plánovanie počtu zamestnancov, mesačný a priebežný reporting pre riaditeľa hotela a manažérov jednotlivých oddelení,
• Kompletné zastrešenie administratívnej správy nových a odchádzajúcich zamestnancov,
• Spolupráca a komunikácia s externou spoločnosťou, ktorá vedie mzdovú agendu,
• Príprava podkladov pre spracovanie mesačných miezd, komplexná kontrola dochádzok a ostatných prodkladov k výpočtu miezd,
• Správa dovoleniek, návštev lekára, PN, skúšobných a výpovedných dôb, víkendových pracovných služieb, atď.
• Koordinácia ochrany osobných údajov, pracovnej zdravotnej služby a povinných školení v súlade s platnou legislatívou,
• Správa školení - povinných zo zákona, ako aj doplnkových a nadstavbových v spolupráci s externými partnermi,
• Aktualizácia a vedenie vstupných všeobecných školení pre nových zamestnancov ako školiteľ,
• Správa a aktualizácia interných smerníc a nariadení hlavne pre oblasť ľudských zdrojov,
• Komunikácia s verejnými inštitúciami a externými spoločnosťami v rámci personálnej agendy.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Bonus za lojalitu (v závislosti od dĺžky pracovného pomeru),
• Stravovanie v zamestnaneckej jedálni zdarma,
• Ďalšie odborné vzdelávanie (Hospitality, Up-/Crossselling tréning), osobný a profesionálny rast,
• Stabilné pracovné miesto,
• Zamestnanecké výhody v rámci ubytovania v hoteloch a rezortoch najväčšej rakúskej sieti hotelov Austria Trend Hotels & Resorts za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
• Zvýhodnené možnosti cestovania vo Verkehrsbüro Group, najväčšieho koncernu v cestovnom ruchu v Rakúsku.
• Stravovanie v zamestnaneckej jedálni zdarma,
• Ďalšie odborné vzdelávanie (Hospitality, Up-/Crossselling tréning), osobný a profesionálny rast,
• Stabilné pracovné miesto,
• Zamestnanecké výhody v rámci ubytovania v hoteloch a rezortoch najväčšej rakúskej sieti hotelov Austria Trend Hotels & Resorts za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
• Zvýhodnené možnosti cestovania vo Verkehrsbüro Group, najväčšieho koncernu v cestovnom ruchu v Rakúsku.
Informácie o výberovom konaní
Váš motivačný list a životopis v anglickom jazyku s fotografiou zašlite, prosím, na kontakt uvedený nižšie.
Na osobný pohovor pozývame len kandidátov, ktorí spĺňajú kritériá zadané v pracovnej ponuke.
Osobné zložky neúspešných kandidátov budú po ukončení výberového konania zmazané resp. skartované.
Na osobný pohovor pozývame len kandidátov, ktorí spĺňajú kritériá zadané v pracovnej ponuke.
Osobné zložky neúspešných kandidátov budú po ukončení výberového konania zmazané resp. skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Reprezentatívne, dôveryhodné a profesionálne vystupovanie,
• Vynikajúci organizačný talent, samostatná pracovná činnosť, sebamotivácia,
• Schopnosti obchodného rokovania a vyjednávania, zastupovania spoločnosti pred verejnými inštitúciami,
• Vysoká angažovanosť, osobná motivácia, flexibilita, empatia,
• Ochota pomôcť a riešiť problémové situácie v rámci jednotlivých oddelení, podpora vedúcich manažérov jednotlivých oddelení,
• Pracovné skúsenosti na rovnakej alebo podobnej pozícii v hotelovom odvetví sú vítané,
• Prípadná znalosť nemeckého jazyka je veľkou výhodou.
• Vynikajúci organizačný talent, samostatná pracovná činnosť, sebamotivácia,
• Schopnosti obchodného rokovania a vyjednávania, zastupovania spoločnosti pred verejnými inštitúciami,
• Vysoká angažovanosť, osobná motivácia, flexibilita, empatia,
• Ochota pomôcť a riešiť problémové situácie v rámci jednotlivých oddelení, podpora vedúcich manažérov jednotlivých oddelení,
• Pracovné skúsenosti na rovnakej alebo podobnej pozícii v hotelovom odvetví sú vítané,
• Prípadná znalosť nemeckého jazyka je veľkou výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AUSTRIA TREND Hotel Bratislava **** má k dispozícii 199 De Luxe, Executive a Executive De Luxe izieb s Executive Lounge, 333 m2 konferenčnej plochy s 5 konferenčnými miestnosťami, reštaurácia, lobbybar, wellness a fitness centrum so saunou a kardio vybavením a 70 parkovacích miest vo verejnej podzemnej garáži.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 697812
Dátum zverejnenia: 24.7.2018
2018-07-24
lokalita: Vysoká 2A, Bratislava Pozícia: HR Business Partner, Personálny manažér Spoločnosť: Austria Trend Hotel Bratislava****
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 EUR brutto , mesačne