Účtovník hlavnej knihy pre HR

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Plánovanie, koordinácia a príprava mesačných, kvartálnych, ročných finančných výkazov spojených s HR (dôchodky, predčasné dôchodky a pod.)
• Sledovanie štandardov a legislatívy (IFRS) v HR účt. záležitostiach v rámci medzinárodnej skupiny
• Supervízia a koordinácia, procesovanie a sledovanie outsourcovaných zamestnancov
• Sledovanie reportov pre asociácie (dôchodcov) a sociálne fondy
• Rozvoj stratégii a konceptov pripravovaných iimplementácii pre finančné uzávierky
• Sledovanie kvality – samotného účtovania, ako aj jednotlivých procesov, dohlad na dodržiavanie nových procesov
• Plánovanie deadlinov pre uzávierky, reporty
• Kontakt pre auditorov a iných špecialistov v otázkach reportingu, finančných výkazov, daní a pod.
• Definícia, implementácia a priebežná optimalizácia procesov aj v rámci interných systémov
• People management – vedenie, riadenie, motivácia teamu ľudí
• Podielanie sa na výberových procesoch a definovaní popisov práce
• Plánovanie a delegovanie úloh v rámci oddelenia

Zamestnanecké výhody, benefity

• kvalitný vzdelávací program
• flexibilný pracovný čas
• plne hradené stravné lístky ( 3,30 €)
• moderné kancelárie blízko centra
• start up podporu – zaučenie 2 dňové školenie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Zaoberá sa spracovávaním účtovníctva a poskytovaním finančných a účtovníckych služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SAP - Pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• min. 5 rokov skúsenosti s finančnými výkazmi, uzávierkami, reportingom
• predošlá skúsenosť ako GL accountant je podmienkou + v rámci GL aj účtovanie HR položiek
• IFRS
• aktívna komunikácia v anglickom jazyku (nemčina, maďarčina, rumunčina alebo gréčtina výhodou)
• flexibilita, samostatnosť, schopnosť riešenia problémov a konfliktov, asertivita, schopnosť pracovať pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2425418  Dátum zverejnenia: 5.2.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou