Application support provider

Miesto práce
SK - Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • poskytovanie aplikačnej podpory 2 úrovne po zaškolení na prácu s informačným systémom
  • analyzovanie, monitoring a riešenie aplikačných problémov
  • identifikácia aplikačných chýb a ich zaznamenanie
  • aplikačná podpora približne pre 10 tisíc užívateľov
  • dokumentovanie riešených problémov a tvorba bázy znalostí


Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Počítačové znalosti:
  • rutinná znalosť práce s PC
  • znalosť práce s programami MS Office
  • znalosť akéhokoľvek BI nástroja je výhodou
  • znalosť práce s nástrojmi aplikačnej podpory je výhodou
  • Odborné znalosti a predpoklady:
  • výborná verbálna a písomná znalosť slovenského jazyka
  • orientácia v ekonomickej oblasti a podnikových procesoch
  • schopnosť asertívneho spôsobu telefonickej komunikácie
  • prehľad v IT technológiách


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Eviden poskytuje služby v oblasti digitálnych služieb, cloudu, dát, vysokovýkonnej výpočtovej techniky a kybernetickej bezpečnosti.
Ako digitálny podnik novej generácie, prinášame hĺbkové odborné znalosti pre všetky odvetvia vo viac ako 53 krajinách.
Rozširujeme možnosti technológií pre podniky aj verejné orgány a pomáhame im budovať ich digitálnu budúcnosť spojením jedinečných špičkových technológií a viac ako 57-tisíc svetových talentov.
V rámci skupiny Atos dosahujeme ročný obrat vo výške približne 5 miliárd eur.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Mesarosova
E-mail: poslať životopis
ID: 2109757  Dátum zverejnenia: 14.5.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.