Riaditeľ so znalosťou ruského jazyka

Atmosféra SK s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01-04-2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


- Riadenie finančných a hospodárskych činností spoločnosti

- vypracovanie stratégie rozvoja spoločnosti

- plánovanie a budovanie obchodných procesov;

- zostavovanie rozpočtu a plánovanie rôznych úloh;

- optimalizácia nákladov ;

- vývoj a implementácia foriem výkazníctva v rámci spoločnosti;

- vykonávanie inventarizácie, príprava výkazov, atd;

- analýza štruktúry predaja a kvality služieb zákazníkom;

- sledovanie dynamiky predaja a analýza trhu;

- tvorba maloobchodných cien a zliav;

- plánovanie a kontrola platieb dodávateľom a partnerom

- znalosť logistiky a jej uplatnenie v praxi, zabezpečenie včasného dodania tovaru, kontrola dodávok a zásielok, zlepšenie skladových operácií.

- účtovníkmi, vedenie obchodných rokovaní a stretnutí;

- plánovanie a kontrola umiestňovania súvisiacej reklamy, práca s influencermi;

- účasť na napĺňaní webovej stránky spoločnosti informáciami o nových výrobkoch našich partnerských tovární;

- kontrola plnenia plánovaných ukazovateľov;

- riešenie pracovných situácií, a to aj s daňovými a kontrolnými orgánmi;

- zabezpečenie a priama účasť na obchodnom procese spoločnosti

- spolupráca so zákazníkmi pri reklamáciách a sťažnostiach,

- zabezpečenie dodávky a montáže nábytku konečnému zákazníkovi;

- nábor, hodnotenie, koordinácia a školenie zamestnancov, budovanie tímu, neustála výmena najslabších zamestnancov, mesačný výpočet motivácie;

- kontrola plnenia funkčných povinností zamestnancov,

- Organizovanie plynulého chodu predajne, skladu, tímu vlastných a externých montérov

- Práca s nehnuteľnosťami vo vlastníctve spoločnosti (predvádzanie klientom, predaj, dokladová podpora transakcie, zmluvy).

- Neustála práca na riešení zliav a zlepšovaní práce s dodávateľmi.

- ekonomické plánovanie nových podnikov

- Každodenné podávanie správ vedeniu o vykonanej práci





Požiadavky:

- Vyššie vzdelanie v oblasti obchodného manažmentu alebo v príbuznom odbore.

- Najmenej 3 roky skúseností v riadiacej pozícii, najlepšie v oblasti predaja.

- Skúsenosti s organizáciou a riadením zamestnancov (viac ako 10 ľudí);

- Schopnosť úspešne vypracovať a realizovať strategické a operatívne plány.

- Výnimočné vodcovské schopnosti a schopnosť inšpirovať tím k dosiahnutiu cieľov.

- Vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti.

- Znalosť trhových trendov a schopnosť analyzovať veľké objemy údajov.

- Skúsenosti so systémami CRM a MS Office.

- Znalosť slovenského a ruskeho jazyka minimálne na úrovni C1.

- vodičský preukaz skupiny B





Zamestnanecké výhody, benefity

Pracovný počítaťSlužobný telefón

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 33 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Ruský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

5

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzinárodný holding s 20- ročnou históriou spúšťa na Slovensku novú nábytkársku spoločnosť, ktorej cieľom predaj segmentového nábytku so zameraním na spojenie vysokej kvality s novými dizajnovými trendmi.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4791466  Dátum zverejnenia: 22.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac