Servisný technik

Atlas Copco s. r. o.

Miesto práce
Bratislava, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/by agreement

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce:

• Inštalácia elektrickej a elektronickej technológie priamo u našich zákazníkov
• Programovanie montážnych systémov, vrátane PLC programovania, zbernicových systémov
• Inštalácia priemyselných softvérových aplikácii, riešenie porúch, ohlasovanie chýb a problémov
• Oprava a údržba elektronického riadeného montážneho náradia (mechanika, elektronika)
• Základné znalosti LAN, WLAN, schopnosť riešenia porúch
• Mechanická zručnosť
• Vytváranie hlásení realizovaných servisných prác pre zákazníka

Požiadavky:
• Aktívna komunikácia s kolegami iných oddelení, aby bolo zabezpečené rýchle riešenie požiadaviek zákazníka
• Vlastniť platné osvedčenie vyhlášky SR z.z. 508/2009, min. §22
• Skúsenosti servisného technika ( mechanické a elektrikárske )
• Znalosti sietí LAN a WLAN, hlbšie užívateľské znalosti MS Windows
• Aktívna práca s PLC výhodou
• Jazyky: slovenský - plynule, anglický - stredne pokročilý, nemecký - výhoda
• Vodičský preukaz

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v medzinárodnom tíme v nadnárodnej spoločnosti
• príspevok na športové aktivity
• školenia a osobný rozvoj
• ďalšie pomôcky potrebné k výkonu práce (mobile, notebook, tlačiareň atd.)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• samostatnosť
• schopnosť učiť sa a rozvíjať v technickej oblasti
• schopnosť organizovať si prácu podľa priorít
• výborné komunikačné schopnosti
• pozitívny prístup a ochota pomôcť, asertivita
• odolnosť voči stresu, flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Atlas Copco has been driven by an innovative spirit ever since the start in 1873 in Sweden. We have always believed, that there is a better way of doing things. Today we are a world-leading provider of sustainable productivity solutions for a large number of customers. For example our compressors help to blow air into baby´s incubators and with our construction machines we build hospitals. Every third car in the world is produced thanks to our tools and our vacuum pumps help to pack food in the factories. Based on our company vision First in Mind - First in Choice® we try to keep our customers always satisfied and this is supported by our 3 core values: Innovation, Interaction and Commitment.
Business Area Industrial Technique consists of six divisions within the Industrial Tools Business. ITBA Customer Centre Eastern Europe covers the following countries: Poland, Czech Republic, Slovak Republic, Hungary, Slovenia, Romania, Bulgaria, Croatia, Bosnia Herzegovina, Serbia, Kosovo, Monte Negro, Albania, Macedonia, and Moldova. We employ approx. 320 people

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Monika Zacková
E-mail: poslať životopis
ID: 2426942  Dátum zverejnenia: 10.7.2017