Personalista Senior

ATENA - PERSONAL CONSULTING s.r.o.

Miesto práce
Námestie SNP 14, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Ponúkaný plat (brutto)
740

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vystavovanie dokumentov pracovných zmlúv, dodatkov k pracovným zmluvám, dohody
Vykonávanie kompletnej personálnej agendy súvisiacej so vznikom, zmenou a skončením pracovného pomeru zamestnancov
spoločnosti
Kontrola a evidencia zmluvnej dokumentácie zamestnancov spoločnosti
Prijímanie nových zamestnancov firmy, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do zdravotnej a sociálnej poisťovni
Kontrola a dopĺňanie zložiek interných zamestnancov, zavedenie do mzdového programu, zavedenie prístupov do databázy
spoločnosti pre nových zamestnancov
Príprava podkladov pre spracovanie miezd
Výpomoc pri kontrole miezd
Kontrola zložiek klientov (zisťovanie chýbajúcich dokumentov)
Zadávanie dovoleniek, čísiel účtov a iných potrebných údajov do systému spoločnosti
Vystavovanie dokumentov slovenským a zahraničným klientom, odosielanie dokumentov, komunikácia s manažérmi, oprava
dokumentov, vkladanie dokumentov do zložky klientov, zaznačenie vystavenia a odoslania dokumentov do príslušných tabuliek
Sledovanie legislatívnych zmien v oblasti miezd a personalistiky
Poskytovanie poradenstva a konzultácií v personálno-mzdovej oblasti
Príprava prehľadov a analýz podľa požiadaviek nadriadeného
Spracovávanie korešpondencie
Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie
Podmienkou pre výberové konanie je prax na pozícii

Pracovný čas:
Od 8.00 do 16.30 - Pondelok až piatok

Aktívna pohotovosť:
Prebieha každý pracovný deň od 16:30 hod. do 17:00 hod. Vykonáva sa v priestoroch spoločnosti len počas pracovných dní. Každý deň sa strieda 1 zo 7 zamestnancov spoločnosti.

Pasívna pohotovosť:
Víkendová pasívna pohotovosť sa vykonáva počas víkendov a sviatkov, kedy je zamestnanec k dispozícií na mobilnom telefóne.

Zamestnanecké výhody, benefity

Pracovná zmluva na dobu neurčitú
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou stravných lístkov v hodnote 3,20 €
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Ubytovanie zabezpečené ihneď po nástupe do zamestnania v centre mesta v moderne zrekonštruovaných bytoch
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Voľné vstupy do mestskej plavárne
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie o výberovom konaní

Prosím zašlite nám Váš životopis a motivačný list na cv@atena.sk v slovenskom jazyku Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Záujemcovia o prácu v zahraničí

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické výhodou

Administratívne a ekonomické znalosti

Personalistika - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - základy

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Ochota a schopnosť učiť sa nové veci
Ochota pracovať nadčas, v prípade potreby aj cez víkendy
Zodpovedný prístup k práci
Tímový hráč
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Schopnosť zvládať stresové situácie
Bezchybný pravopis


Ekonomické znalosti sú výhodou
Mzdové účtovníctvo
Podvojné účtovníctvo
Program Softip

Prax
výhodou na mzdovom oddelení

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

ATENA - PERSONAL CONSULTING, s.r.o.
Námestie SNP 14
974 01 Banská Bystrica
http://www.atena.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Kamila Hrnečková
Tel.: 0800221222
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 1996484   Dátum zverejnenia: 21.11.2016