Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora pre office manažment
VESCON Automation s.r.o.
Miesto práce
Stará Prievozská 2, Bratislava
Stará Prievozská 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.03.2017
01.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná pozícia je obsadzovaná pre úspešnú slovenskú spoločnosť pôsobiacu v oblasti automobilového priemyslu. Pozícia je vhodná pre flexibilného a samostatného kandidáta schopného poňať širšie spektrum informácií, nakoľko bude poskytovať podporu pre viacero oblastí – ľudské zdroje, fakturácia, projektový manažment. Podmienkou je dlhodobá spolupráca, skúsenosť s prácou s informačnými systémami a schopnosť komunikovať v nemeckom jazyku slovom aj písmom.
Pracovná náplň zahŕňa:
• prijímanie telefónnych hovorov, uvádzanie návštev
• starostlivosť o spoločné priestory -zasadačky, kuchynky a dohľad nad upratovaním a čistotou priestorov
• pomoc pri organizovaní stretnutí - občerstvenie, prezentačná technika…
• evidencia a distribúcia doručenej a odoslanej pošty
• správa a archivácia firemnej dokumentácie
• telefonická a e-mailová komunikácia s vnútorným a externým prostredím - úrady, materská spoločnosť v Nemecku
• podpora pri príprave podkladov pre externé účtovníctvo
• podpora pri organizácií pracovných ciest - ubytovanie, doprava, vyúčtovanie
• poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti podľa potrieb
• práca s informačným systémom ERP
Pracovná náplň zahŕňa:
• prijímanie telefónnych hovorov, uvádzanie návštev
• starostlivosť o spoločné priestory -zasadačky, kuchynky a dohľad nad upratovaním a čistotou priestorov
• pomoc pri organizovaní stretnutí - občerstvenie, prezentačná technika…
• evidencia a distribúcia doručenej a odoslanej pošty
• správa a archivácia firemnej dokumentácie
• telefonická a e-mailová komunikácia s vnútorným a externým prostredím - úrady, materská spoločnosť v Nemecku
• podpora pri príprave podkladov pre externé účtovníctvo
• podpora pri organizácií pracovných ciest - ubytovanie, doprava, vyúčtovanie
• poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti podľa potrieb
• práca s informačným systémom ERP
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem zúčastniť sa výberového konania na inzerovanú pracovnú pozíciu, pošlite prosím svoj štruktúrovaný životopis a motivačný list na nižšie uvedené kontaktné údaje.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Vopred ďakujeme za pochopenie
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Vopred ďakujeme za pochopenie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikačné zručnosti, schopnosť zastupovať firmu pred klientmi, úradmi
• výborné organizačné schopnosti
• zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť a diskrétnosť
• výborné organizačné schopnosti
• zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť a diskrétnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť zaoberajúca sa automatizáciou výrobných procesov, vývojom a výrobou technologických zariadení v rôznych priemyselných oblastiach so zameraním hlavne na automobilový priemysel. Sme súčasťou nadnárodnej skupiny Vescon Group a na Slovensku pôsobíme od roku 2001 a robíme projekty doma aj v zahraničí pre veľké automobilové firmy (Slovensko, Nemecko, Čechy, Maďarsko, atď.).
Svojim zákazníkom poskytujeme komplexné dodávky riešení v oblasti automatizácie, robotiky, vývoja a výroby strojov a technologických zariadení.
Svojim zákazníkom poskytujeme komplexné dodávky riešení v oblasti automatizácie, robotiky, vývoja a výroby strojov a technologických zariadení.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2920146
Dátum zverejnenia: 3.2.2017
2017-02-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager Spoločnosť: VESCON Automation s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou