Personálny konzultant - Senior

AT personalistika s.r.o.

Miesto práce
Hronského 2712, Vranov nad Topľou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 600 EUR/mesiac- minimálne garantovaná fixná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy (v závislosti od osobného výkonu)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce pre pozíciu Personálny konzultant - Senior:

  • Výber a zaraďovanie vhodných záujemcov o prácu podľa aktuálnej potreby a požiadaviek zahraničných klientov
  • Príjem nových objednávok a registrácia zahraničných klientov - záujemcov o opatrovateľské služby
  • Prezentácia aktuálnych ponúk opatrovateľskej činnosti záujemcom o opatrovanie
  • Zabezpečenie včasného nástupu záujemcov na výkon opatrovateľskej činnosti v domácnostiach zahraničných klientov
  • Osobná poradenská činnosť pre opatrovateľský personál
  • Aktívna komunikácia so zahraničnými klientmi a následné riešenie požiadaviek tak zo strany zahraničného klienta ako aj zo strany opatrovateľského personálu
  • Komunikácia s rakúskymi inštitúciami (sociálna poisťovňa, finančný úrad, hospodárska komora a iné)
  • Pravidelný týždenný reporting nadriadenému pracovníkovi
  • Práca s interným softvérom spoločnosti
  • Ďalšie pracovné činnosti podľa potrieb zamestnávateľa

Typický deň na pracovnej pozícii:

  • Príjem nových objednávok a registrácia zahraničných klientov podľa aktuálnej potreby a požiadaviek zahraničných klientov
  • Komunikácia so zahraničnými klientmi a riešenie ich požiadaviek

Pracovná doba:

  • 8-hodinová pracovná doba s možnosťou flexibilného pracovného času
  • Pracovné dni od pondelka do piatku

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej personálnej spoločnosti
  • Možnosť profesného a kariérneho rastu
  • Motivačné finančné benefity
  • Výkonnostné odmeny po ukončení skúšobnej doby a dosiahnutí stanovených cieľov
  • 13. plat po odpracovaní 12. kalendárnych mesiacov
  • Aktívna znalosť maďarského jazyka výhodou - príplatok ku základnej mzde podľa dohody
  • Možnosť ďalšieho vzdelávania v rámci práce s počítačom a internetom
  • Využívanie nemeckého jazyka na dennej báze
  • Možnosť dovzdelávania sa cudzích jazykov
  • Mobilný telefón
  • Pripomienkové a feedbackové stretnutia s nadriadeným

Informácie o výberovom konaní

Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

22.5.2024 (ostáva ešte 6 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Personálna spoločnosť
Obchodná spoločnosť
Prevádzkovateľ portálu www.fermeria.sk, www.fermeria.cz

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Znalosť nemeckého jazyka podmienkou
  • Znalosť maďarského jazyka výhodou
  • Ochota zdokonaľovať sa v cudzom jazyku
  • Výborné komunikačné, organizačné a prezentačné schopnosti
  • Vysoké pracovné nasadenie
  • Schopnosť tímovej práce
  • Profesionálne a kultivované vystupovanie
  • Samostatnosť a zodpovednosť
  • Odolnosť voči stresu
  • Znalosť práce s PC
  • Vodičský preukaz skupiny "B"
  • Typicky požadované vzdelanie:
    • Úspešne ukončené vyššie odborné vzdelanie
  • Hard skills:
    • Znalosť personálnej agendy a legislatívy
    • Skúsenosti s tvorbou pracovných ponúk a s výberovými konaniami
    • Znalosť nástrojov pre hodnotenie a rozvoj zamestnancov
    • Praktické skúsenosti s rôznymi typmi zamestnaneckých vzťahov
  • Soft skills:
    • Empatický prístup a schopnosť počúvať
    • Flexibilita a adaptabilita
    • Vynikajúce analytické a riešiteľské schopnosti
    • Organizačné zručnosti a schopnosť plánovať
    • Vysoká miera presvedčivosti a dôveryhodnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná a personálna spoločnosť zabezpečujúca výkon opatrovateľskej činnosti v Rakúsku a na Slovensku. Prevádzkovateľ webových portálov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Adiová
Tel.: +421918604826
E-mail: poslať životopis
ID: 4810910  Dátum zverejnenia: 22.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac