Asseco solutions otvára pozíciu Osobný/á asistent/ka výkonnej riaditeľky

Sme nadnárodná [:soft]férová spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V segmente HORECA sme jednotka na trhu, v ERP trojka.
Sme tu vyše 25 rokov. A budeme tu ešte dlho.

Čo budeš u nás robiť?

Spoločne so zahraničnými sesterskými spoločnosťami Asseco Solutions pracujeme na vývoji informačných systémov a špecializovaných aplikácií. Zameriavame sa na spracovanie veľkého množstva dát, webové portály a cloudové služby.

Láka Ťa svet IT, si "smart", preferuješ pozitívny prístup, si prirodzený diplomat a nevadí Ti urobiť aj niečo naviac bežnej náplne práce, potom hľadáme práve Teba. Budeš "pravou" rukou našej výkonnej riaditeľky a ostatní členovia top managementu tiež určite ocenia Tvoju pomoc. Práca u nás bude dynamická, určite sa nebudeš nudiť a priprav sa aj na aktívne využívanie vodičského preukazu a komunikáciu v anglickom jazyku. Vedieť si rozplánovať čas bude Tvojou prvoradou úlohou a ustrážiť aj kalendár nadriadenej bude priorita, keďže jej spoľahnutie bude stopercentne na Teba:) Zabavíš sa pri realizácii rôznych eventov, kde sa kreativite medze nekladú a tiež budeš môcť využiť svoj prirodzený šarm na reprezentáciu spoločnosti. Preto, ak sa v uvedenom popise vidíš, daj nám o sebe čím skôr vedieť a pošli svoje CV.

10%
plánovanie, organizácia a koordinácia pracovných stretnutí, služobných ciest a pracovných výjazdov nadriadenej

30%
príprava podkladov pre výkonnú riaditeľku (prezentácie, štatistiky, analýzy), tvorba písomností a kontrola správnosti po formálnej aj obsahovej stránke, kontrola a zabezpečenie správneho obehu písomností (interne i externe), účasť na poradách operatívneho i strategického charakteru, vedenie zápisníc zo stretnutí

40%
vyhodnocovanie a selekcia informácií, aktívna pomoc pri operatívnej i koncepčnej činnosti výkonnej riaditeľky, správa a organizácia dennej agendy výkonnej riaditeľky správa korešpondencie, prijímanie a uvádzanie návštev a vybavovanie telefonických hovorov výkonnej riaditeľky

10%
denná komunikácia s ostatnými zamestnancami spoločnosti telefonicky, e-mailom a osobne na základe inštrukcií výkonnej riaditeľky, komunikácia s materskou a sesterskými spoločnosťami i externými subjektmi na základe poverenia výkonnej riaditeľky (aj v anglickom jazyku)

10%
podporné ativity pre marketingové a obchodné oddelenie (organizácia a prezentácia spoločnosti na interných i externých eventoch – školenia, semináre, konferencie, veľtrhy a pod.)

Tvoj Tím bude:

1
Nadriadený
3
Kolegovia

WE ARE ASSECO SOLUTIONS SK:

Čo požadujeme?

Vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: anglický jazyk - stredne pokročilý (B2), nemecký jazyk - výhodou
Vynikajúce PC znalosti (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, www, e-mail)
VP. sk B – aktívny vodič

Aké schopnosti ťa zvýhodnia oproti ostatným?

- reprezentatívne vystupovanie (komunikácia na úrovni top managementu)
- výborný time management a organizačné schopnosti
- zmysel pre detail
- diskrétnosť a spoľahlivosť
- samostatnosť a časová flexibilita
- proaktívny prístup a odolnosť voči stresu

Naše benefity?

#PracasNajnovsimiTechnologiami #SCRUM #Agile #MedzinarodneProjekty #UrcujemeTrendy #KodimeAbySmeRozvijaliNieibaMaintainovali #Vzdelavanie #Konferencie #Certifikaty #CudzieJazyky #Cestovanie(AkChces) #HomeOffice(KedPotrebujes) #FlexiDoba #Skolka #BabyFriendly #PozerameZapasy #ZijemeZdravo #Masaze #SponzorovaneTimoveStretnutia #BoloByTuVelaHashtagovPersonalistkytiIchVysypuVsetky
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod
Poslať spoločnosti životopis
ID: 3104723   Dátum zverejnenia: 16.6.2017