Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Osobný/á asistent/ka výkonnej riaditeľky
Asseco Solutions, a.s.
Miesto práce
Plynárenská 7/C, Bratislava
Plynárenská 7/C, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločne so zahraničnými sesterskými spoločnosťami Asseco Solutions pracujeme na vývoji informačných systémov a špecializovaných aplikácií. Zameriavame sa na spracovanie veľkého množstva dát, webové portály a cloudové služby.
Láka Ťa svet IT, si "smart", preferuješ pozitívny prístup, si prirodzený diplomat a nevadí Ti urobiť aj niečo naviac bežnej náplne práce, potom hľadáme práve Teba. Budeš "pravou" rukou našej výkonnej riaditeľky a ostatní členovia top managementu tiež určite ocenia Tvoju pomoc. Práca u nás bude dynamická, určite sa nebudeš nudiť a priprav sa aj na aktívne využívanie vodičského preukazu a komunikáciu v anglickom jazyku. Vedieť si rozplánovať čas bude Tvojou prvoradou úlohou a ustrážiť aj kalendár nadriadenej bude priorita, keďže jej spoľahnutie bude stopercentne na Teba:) Zabavíš sa pri realizácii rôznych eventov, kde sa kreativite medze nekladú a tiež budeš môcť využiť svoj prirodzený šarm na reprezentáciu spoločnosti. Preto, ak sa v uvedenom popise vidíš, daj nám o sebe čím skôr vedieť a pošli svoje CV.
10% plánovanie, organizácia a koordinácia pracovných stretnutí, služobných ciest a pracovných výjazdov nadriadenej
30% príprava podkladov pre výkonnú riaditeľku (prezentácie, štatistiky, analýzy), tvorba písomností a kontrola správnosti po formálnej aj obsahovej stránke, kontrola a zabezpečenie správneho obehu písomností (interne i externe), účasť na poradách operatívneho i strategického charakteru, vedenie zápisníc zo stretnutí
40% vyhodnocovanie a selekcia informácií, aktívna pomoc pri operatívnej i koncepčnej činnosti výkonnej riaditeľky, správa a organizácia dennej agendy výkonnej riaditeľky správa korešpondencie, prijímanie a uvádzanie návštev a vybavovanie telefonických hovorov výkonnej riaditeľky
10% denná komunikácia s ostatnými zamestnancami spoločnosti telefonicky, e-mailom a osobne na základe inštrukcií výkonnej riaditeľky, komunikácia s materskou a sesterskými spoločnosťami i externými subjektmi na základe poverenia výkonnej riaditeľky (aj v anglickom jazyku)
10% podporné ativity pre marketingové a obchodné oddelenie (organizácia a prezentácia spoločnosti na interných i externých eventoch – školenia, semináre, konferencie, veľtrhy a pod.)
Láka Ťa svet IT, si "smart", preferuješ pozitívny prístup, si prirodzený diplomat a nevadí Ti urobiť aj niečo naviac bežnej náplne práce, potom hľadáme práve Teba. Budeš "pravou" rukou našej výkonnej riaditeľky a ostatní členovia top managementu tiež určite ocenia Tvoju pomoc. Práca u nás bude dynamická, určite sa nebudeš nudiť a priprav sa aj na aktívne využívanie vodičského preukazu a komunikáciu v anglickom jazyku. Vedieť si rozplánovať čas bude Tvojou prvoradou úlohou a ustrážiť aj kalendár nadriadenej bude priorita, keďže jej spoľahnutie bude stopercentne na Teba:) Zabavíš sa pri realizácii rôznych eventov, kde sa kreativite medze nekladú a tiež budeš môcť využiť svoj prirodzený šarm na reprezentáciu spoločnosti. Preto, ak sa v uvedenom popise vidíš, daj nám o sebe čím skôr vedieť a pošli svoje CV.
10% plánovanie, organizácia a koordinácia pracovných stretnutí, služobných ciest a pracovných výjazdov nadriadenej
30% príprava podkladov pre výkonnú riaditeľku (prezentácie, štatistiky, analýzy), tvorba písomností a kontrola správnosti po formálnej aj obsahovej stránke, kontrola a zabezpečenie správneho obehu písomností (interne i externe), účasť na poradách operatívneho i strategického charakteru, vedenie zápisníc zo stretnutí
40% vyhodnocovanie a selekcia informácií, aktívna pomoc pri operatívnej i koncepčnej činnosti výkonnej riaditeľky, správa a organizácia dennej agendy výkonnej riaditeľky správa korešpondencie, prijímanie a uvádzanie návštev a vybavovanie telefonických hovorov výkonnej riaditeľky
10% denná komunikácia s ostatnými zamestnancami spoločnosti telefonicky, e-mailom a osobne na základe inštrukcií výkonnej riaditeľky, komunikácia s materskou a sesterskými spoločnosťami i externými subjektmi na základe poverenia výkonnej riaditeľky (aj v anglickom jazyku)
10% podporné ativity pre marketingové a obchodné oddelenie (organizácia a prezentácia spoločnosti na interných i externých eventoch – školenia, semináre, konferencie, veľtrhy a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
#PracasNajnovsimiTechnologiami #SCRUM #Agile #MedzinarodneProjekty #UrcujemeTrendy #KodimeAbySmeRozvijaliNieibaMaintainovali #Vzdelavanie #Konferencie #Certifikaty #CudzieJazyky #Cestovanie(AkChces) #HomeOffice(KedPotrebujes) #FlexiDoba #Skolka #BabyFriendly #PozerameZapasy #ZijemeZdravo #Masaze #SponzorovaneTimoveStretnutia #BoloByTuVelaHashtagovPersonalistkytiIchVysypuVsetky
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod
Informácie o výberovom konaní
Tešíme sa na Tvoje CV, ktoré posielaj na adresu [email protected] s uvedením pozície, o ktorú sa uchádzaš.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: anglický jazyk - stredne pokročilý (B2), nemecký jazyk - výhodou
Vynikajúce PC znalosti (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, www, e-mail)
VP. sk B – aktívny vodič
Jazykové znalosti: anglický jazyk - stredne pokročilý (B2), nemecký jazyk - výhodou
Vynikajúce PC znalosti (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, www, e-mail)
VP. sk B – aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme [:soft}férová nadnárodná spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3104723
Dátum zverejnenia: 16.6.2017
2017-06-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Asseco Solutions, a.s.