Asseco solutions otvára pozíciu Konzultant/-tka pre zákaznícku podporu – účtovníctvo ( vhodné pre kandidáta/- tku po rodičovskej dovolenke )

Sme nadnárodná [:soft]férová spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V segmente HORECA sme jednotka na trhu, v ERP trojka.
Sme tu vyše 25 rokov. A budeme tu ešte dlho.

Čo budeš u nás robiť?

Ak máš rád/-a IT, účtovníctvo a komunikáciu so zákazníkom a máš odvahu vhupnúť do sveta ERP riešení, si náš nový kolega/-yňa!
Staneš sa aktívnou súčasťou spoločnosti, ktorá na slovenskom trhu s informačnými systémami udáva trendy.
Budeš súčasťou tímu call centra pre našich zákazníkov, kde im poskytujeme služby hotline poradenstva s viacerými našimi produktami v meniacom sa prostredí.

Čo budeš u nás robiť?
• telefonická komunikácia so zákazníkom - odborné poradenstvo v oblasti nášho ERP systému
• poskytovanie zákazníckej podpory pomocou softvérového nástroja v oblasti účtovníctva
• administratívne práce
• práca s MS Office a našim ERP systémom

WE ARE ASSECO SOLUTIONS SK:

Čo požadujeme?

- výborná užívateľská znalosť práce s PC (MS Windows, Word, Excel)
- znalosť účtovného SW výhodou
- schopnosť efektívne komunikovať so zákazníkom osobne aj telefonicky
- flexibilita a ochota riešiť problémy, proaktívny prístup
- práca vhodná aj pre absolventa ekonomického smeru - Obchodná akadémia a pod.

Naše benefity?

- práca v dynamickej spoločnosti nielen sledujúcej, ale i udávajúcej trendy na trhu informačných technológií
- stabilná pracovná doba
- podpora odborného aj jazykového vzdelávania
- príspevok na kultúrne a športové podujatia
- oslava pracovného jubilea
- referral program
- masáže do officu
- zamestnanecké spoločenské akcie... i iné :-)
ID: 2639197   Dátum zverejnenia: 15.11.2016