Konzultant/-tka pre zákaznícku podporu – účtovníctvo ( vhodné pre kandidáta/- tku po rodičovskej dovolenke )

Asseco Solutions, a. s.

Miesto práce
Plynárenská 7/C, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máš rád/-a IT, účtovníctvo a komunikáciu so zákazníkom a máš odvahu vhupnúť do sveta ERP riešení, si náš nový kolega/-yňa!
Staneš sa aktívnou súčasťou spoločnosti, ktorá na slovenskom trhu s informačnými systémami udáva trendy.
Budeš súčasťou tímu call centra pre našich zákazníkov, kde im poskytujeme služby hotline poradenstva s viacerými našimi produktami v meniacom sa prostredí.

Čo budeš u nás robiť?
• telefonická komunikácia so zákazníkom - odborné poradenstvo v oblasti nášho ERP systému
• poskytovanie zákazníckej podpory pomocou softvérového nástroja v oblasti účtovníctva
• administratívne práce
• práca s MS Office a našim ERP systémom

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v dynamickej spoločnosti nielen sledujúcej, ale i udávajúcej trendy na trhu informačných technológií
- stabilná pracovná doba
- podpora odborného aj jazykového vzdelávania
- príspevok na kultúrne a športové podujatia
- oslava pracovného jubilea
- referral program
- masáže do officu
- zamestnanecké spoločenské akcie... i iné :-)

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti s priloženým CV posielajte na adresu lenka.kolenova@assecosol.com s uvedením pozície, o ktorú sa uchádzate.
Všetkým záujemcom, ktorí pošlú svoje CV, ďakujeme. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú vybraní do užšieho výberu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Podvojné účtovníctvo - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborná užívateľská znalosť práce s PC (MS Windows, Word, Excel)
- znalosť účtovného SW výhodou
- schopnosť efektívne komunikovať so zákazníkom osobne aj telefonicky
- flexibilita a ochota riešiť problémy, proaktívny prístup
- práca vhodná aj pre absolventa ekonomického smeru - Obchodná akadémia a pod.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme [:soft}férová nadnárodná spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 26 rokov. A budeme tu ešte dlho.

Adresa spoločnosti

Asseco Solutions, a. s.
Plynárenská 7/C
821 09 Bratislava
http://www.assecosolutions.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Kolenová
Tel.: 0904 673 606
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2639197   Dátum zverejnenia: 15.11.2016