Asistentka generálneho riaditeľa

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúsenú a reprezentatívnu kolegyňu, pre jednu z našich dcérskych spoločností.
Jedná sa o prácu asistentky, ktorá je rôznorodá a všestranná. Uchádzač, ktorý má záujem o danú pozíciu by mal vedieť odolávať stresu a pracovnej záťaži, taktiež by mal vedieť samostatne uvažovať, pracovať a rozhodovať o zverených záležitostiach.

Medzi zodpovednosti finálneho kandidáta bude patriť:
- Asistencia pre top management spoločnosti (administratívna a organizačná podpora).
- Organizácia stretnutí a videokonferencií.
- Zabezpečovanie chodu kancelárie.
- Organizačné zabezpečovanie plynulého chodu recepcie.
- E-mailová a telefonická komunikácia s klientami a partnermi spoločnosti.
- Vedenie a vybavovanie firemnej korešpondencie.
- Zodpovednosť za zabezpečenie služobných ciest pre potreby top managementu.
- Plnenie operatívnych (ad hoc) úloh.
- Ostatné administratívne úlohy vzťahujúce sa na chod kancelárie.

Iné výhody

- možnosti vzdelávania a osobného rastu
- kultúrny program (kultúrne a spoločenské podujatia)
- športové aktivity
- práca v dynamickom tíme
- doplnkové dôchodkové pripoistenie
- iné

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

economics

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Angličtina na komunikatívnej úrovni je podmienkou.
- Znalosť práce s MS Outlookom je nevyhnutná.
- Vzdelanie v business informatike alebo podobná skúsenosť je výhodou.

- Osoba s vysokou vnútornou motiváciou, vysokým potenciálom a silným pocitom zodpovednosti.
- Samostatnosť, zmysel pre systematickosť.
- Komunikačné zručnosti na profesionálnej úrovni.
- Pozitívne naladená osobnosť s vynikajúcim time-managementom a stres managementom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Asseco Central Europe (Asseco CE) je jedným z najsilnejších softvérových domov v strednej a východnej Európe. Pôsobí na Slovensku, v Českej republike a Maďarsku. Patrí medzi najvýznamnejších poskytovateľov komplexných riešení a služieb v oblasti informačných technológií. Realizuje náročné projekty pre komerčnú sféru, ako aj pre štátnu správu a samosprávu. Asseco CE je súčasťou medzinárodnej skupiny Asseco, ktorá pôsobí vo viac ako 30 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 15 000 ľudí.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Informačné technológie

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás ponuka zaujala, môžete zaslať Váš štruktúrovaný životopis prostredníctvom formulára, ktorý sa Vám zobrazí kliknutím na „Poslať spoločnosti životopis“ alebo priamo na e-mailovú adresu: recruiting@asseco-ce.com. Do predmetu správy uveďte názov pozície.

Poskytované údaje sú starostlivo posúdené a spracované v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. v znení neskorších predpisov o ochrane osobných údajov.

Chceme sa vopred poďakovať za Váš záujem o Asseco Central Europe, a.s. Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky uvedené v inzercii.

Adresa spoločnosti

Asseco Central Europe, a. s.
Trenčianska 56/A
821 09 Bratislava
http://www.asseco-ce.com
ID: 2004744   Dátum zverejnenia: 29.2.2016