Admin Project Coordinator

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
27.06.2017
Mzdové podmienky (brutto)
1200,-EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Po prebratí projektu od projektového manažéra zodpovedá za vypracovanie cenovej ponuky, 
- Spracovanie ponukových rozpočtov do cenovej ponuky a kompletizácia podľa súťažných pokynov, 
- Zodpovedá za vecný súlad technickej dokumentácie pre prípravu cenových ponúk,
- Analýza nákladov, nárokov v rámci prípravnej fázy s Projektovým manažérom,
- Koordinácia dodávateľov z hľadiska času a náročnosti dodávaných produktov,
- Zabezpečenie cien rozhodujúcich materiálov pri spracovaní cenovej ponuky, 
- Úzka spolupráca s projektovým tímom pri realizácii projektu,
- Častá práca v Excel a stým spojené spracovanie porovnávacích tabuliek,
- Súčinnosť pri príprave samotnej realizácie projektu,
- Dopĺňanie evidencie ponukových konaní,
- Dopĺňanie evidencie produktov, dodávateľov, profesistov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Stabilné pracovné miesto v zahraničnej spoločnosti,
- Adekvátne finančné ohodnotenie,
- Možnosť ďalšieho profesijného rozvoja,
- Práca v mladom dynamickom kolektíve a v modernom prostredí.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Architektúra a inžinierske činnosti

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti realizácie interierového designu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ vzdelanie,
- Výborná znalosť práce v MS OFFICE ale hlavne so zameraním na EXCEL !,
- Skúsenosť s tvorbou cenových ponúk a rozpočtov,
- Znalosť čítania technických výkresov - veľkou výhodou,
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B1/B2 (hlavne písomná komunikácia),
- Systematické riešenie úloh,
- Precíznosť, dôslednosť, technické a analytické myslenie,
- Dobré komunikačné zručnosti, zmysel pre prácu v kolektíve a organizačné schopnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3094044  Dátum zverejnenia: 6.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200,-EUR