Manažér Ľudských Zdrojov

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2500-3000,- EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Vytvorenie a dodržiavanie plánu tréningov a developmentu, ročných hodnotiacich pohovorov,
- Pravidelne konzultuje kariérne ciele zamestnancov a pomáha im pri ich dosahovaní,
- Zodpovedá za náborové aktivity spoločnosti, tvorbu talent aquisition plánu
- Aktívne sa podieľa na tvorbe a príprave mimopracovných aktivít s cieľom udržiavať pozitívnu atmosféru v rámci spoločnosti,
- Konzultačná činnosť pre vedúcich zamestnancov v oblastiach riadenia ľudských zdrojov a v otázkach Zákonníka práce a legislatívy,
- Koordinácia a priama podpora pri spracovaní podkladov pre dochádzku a mzdy zamestnancov spoločnosti,
- Riadi činnosť priamo podriadených asistentiek v rámci recepcie a office,
- Sledovanie legislatívnych zmien v oblasti HR.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti,
- Možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania,
- Možnosť aktívne využívať cudzí jazyk,
- Možnosť kariérneho a profesionálneho rastu,
- Práca v inšpiratívnom pracovnom prostredí,
- Motivujúce platové ohodnotenie, 13. a 14. plat.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Architektúra a inžinierske činnosti

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výstavby kancelárskych priestorov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
- Znalosť pracovno-právnych, mzdových predpisov a personálnej administratívy,
- Aktívna znalosť anglického, (nemeckého jazyka je výhodou),
- Výborná práca v MS Office,
- Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti,
- Organizačné schopnosti,
- Samostatnosť, presnosť a flexibilita,
- Spoľahlivosť a lojalita k spoločnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3050917  Dátum zverejnenia: 10.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2500-3000,- EUR