HR Administrátor

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1000 Eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Personálna a administratívna organizácia ľudských zdrojov,
- Vedenie kompletnej administratívy (potvrdenia pre vodičov, aktualizácia ich údajov),
- Koordinácia náboru vodičov a ostatných zamestnancov,
- Zodpovednosť za internú a externú komunikáciu,
- Príprava podkladov pre účtovníctvo,
- Zodpovednosť za pracovno-právne predpisy,
- Príležitostné preklady zmlúv a iných dokumentov,
- Aktívna organizačná podpora manažérovi,

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v úspešnej medzinárodnej spoločnosti,
- Zaujímavá pozícia v dynamickom prostredí,
- Práca v medzinárodnom tíme
- Mladý, energický kolektív,
- Firemné aktivity

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom a anglickom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 v nasledovnom znení
“V súlade so zákonom 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Medzinárodná dopravná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Personalistika, Administratíva

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Aktívna úroveň maďarského a anglického jazyka je podmienkou,
- Perfektná znalosť MS Office (Excel, Outlook, Word),
- Minimálne ročná skúsenosť s prácou v dministratíve
- Skúsenosť z oblasti logistiky, resp. HR je veľkou výhodou,
- Znalosť zákonníka práce a mzdových predpisov je takisto plusom,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2533010  Dátum zverejnenia: 26.4.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 Eur