Recruitment consultant

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Zastrešovanie celkového Recruitment procesu,
• Vyhľadávanie vhodných uchádzačov,
• Realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie,
• Zadávanie inzercie do prístupných médií,
• Starostlivosť o kľúčových klientov a kľúčové náborové projekty,
• Prezentovanie služieb spoločnosti,
• Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb,
• Spracovanie personálnej agendy zamestnancov,
• Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením,
• Zodpovednosť za pravidelný reporting.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Príjemné postredie kancelárie v centre mesta,
• úspešná a dynamická spoločnosť,
• nadštandardné ohodnotenie,
• priestor pre uplatnenie vlastných nápadov a návrhov,
• možnosť kariérneho rastu,
• školenia a tréningy.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom a anglickom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Spoločnosť AspenStaff s.r.o. dodáva komplexné personálne služby klientom na Slovensku, Česku, Nemecku a v Maďarsku.
Zakladáme si na prístupe a korektnosti na obe strany vzťahu a to jednak ku klientovi ale aj samotným kandidátom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny kandidát by mal spĺňať tieto kritériá:
• VŠ / SŠ vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou),
• Prax v administratíve, obchode alebo HR,
• Prehľad v prostredí Personálneho leasingu výhodou,
• Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou,
• Silná orientácia na zákazníka,
• Pracovné skúsenosti z medzinárodného prostredia,
• Výborné komunikačne schopnosti,
• Schopnosť jednania s klientmi,
• Flexibilita a pracovné nasadenie,
• Výborné PC znalosti – MS Office.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2171770  Dátum zverejnenia: 6.7.2015