Sales Team Leader

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodnou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Prispievanie k rozvoju obchodnej politiky spoločnosti
- Zodpovednosť za prípravu plánu predaja, zostavenie cieľov pre obchodné oddelenie, sledovanie KPI
- Aktívne prispievanie k pokroku na oddelení predaja
- Vedenie 4-členného tímu spolupracovníkov
- Zodpovednosť za riadenie a rozvoj podriadených zamestnancov (tréning nových zamestnancov, monitorovanie ich výkonu, aktívna komunikácia)
- Konečná zodpovednosť za účinné vykonávanie všetkých pracovných procesov
- Prinášanie návrhov na zlepšenie pracovných metód/ postupov prebiehajúcich na oddelení predaja
- Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami (Operations, Finance, ICT...)
- Byť "Single Point of Contatct" pre oddelenie predaja a marketingu pre materskú spoločnosť v Holandsku, účasť na medzinárodných stretnutiach
- Aktívna spolupráca a informovanie Obchodného riaditeľa pri príprave plánov predaja a marketingu
- Príprava reportov pre spolupracovníkov
- Vyhľadávanie a akvizícia nových klientov (asi 30% pracovného času)
- Udržiavanie vzťahov s existujúcimi klientmi (Client management)

Zamestnanecké výhody, benefity

- Osobnostný a kariérny rast
- Perspektívna práca pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť
- Mladý, príjemný kolektív
- Služobné auto, notebook a mobilný telefón
- Kvartálne odmeny podľa splnenia cieľov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom a anglickom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Našim klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti operatívneho leasingu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Management, Ekonómia, Obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Znalosť obchodných procesov
- Prax na obdobnej pozícií (5-7 rokov)
- Skúsenosti s riadením tímu spolupracovníkov
- Schopnosť motivovať zamestnancov
- Aktívna znalosť Anglického jazyka v hovorenej aj písomnej forme
- Znalosť oblasti Automotive je výhodou
- Absolvované vysokoškolské štúdium v oblasti Management, Obchod, Ekonómia
- Orientácia na cieľ, aktívny prístup k práci, schopnosť rýchleho riešenia problémov
- Výborné komunikačné a organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2091715  Dátum zverejnenia: 22.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodnou