Účtovník pre medzinárodnú logistickú spoločnosť

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodnou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Účtovanie obstarávacích faktúr a miezd podľa politiky spoločnosti,
• Vystavenie a účtovanie odchádzajúcich faktúr,
• Príprava podkladov k platbám na týždennej báze,
• Účtovanie bankových výpisov,
• Kontrolovať náklady/výnosy budúcich období,
• Príprava mesačných uzávierok (súvisiacich s reportingom pre management) v spolupráci s hlavným účtovníkom,
• Príprava ročnej uzávierky v spolupráci s hlavným účtovníkom,
• Spolupráca s Finančným riaditeľstvom spoločnosti (v anglickom jazyku) = Vnútropodnikový súlad

Zamestnanecké výhody, benefity

• pestré a zaujímavé funkcie v dynamickom prostredí
• možnosť profesijného a osobnostného rastu
• perspektívna práca pre úspešnú spoločnosť
• fix pracovná zmluva, po úspešnom walk-in období

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom a anglickom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Našim klientom je medzinárodná dopravná spoločnosť, ktorá ponúka možnosť logistiky, cestnú prepravu a skladovacie služby po celej Európe.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, Účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Absolvované štúdium v odbore Ekonómia a Účtovníctvo, alebo zodpovedajúce pracovné skúsenosti.
• Základné skúsenosti (2-3 roky) v účtovníctve sú podmienkou,
• Všeobecné znalosti právnych predpisov týkajúcich sa DPH, zákona o účtovníctve a dani z príjmov.
• Vynikajúce znalosti Office, hlavne Excel.
• Znalosť účtovníckeho softvéru Helios (Asseco) je výhodou.
• Aktívna znalosť anglického jazyka.
• Skúsenosti s prácou v prepravnej spoločnosti sú výhodou.
• Flexibilita a orientácia na kvalitu.
• Analytické schopnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2086289  Dátum zverejnenia: 17.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodnou