Fund Admin

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 950 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Denné spracovanie investičných transakcií a non-trade (cash movements, etc.) súvisiacich transakcií;
• Príprava a zostavovanie účtovných kníh z účtovných záznamov z nezávislých zdrojov;
• Zosúladenie výpisov z účtu a zostatkov;
• Komunikácia s klientmi, úradmi;
• Výpočet výnosov a nákladov, výdavkov a poplatkov a pri výpočte čistej hodnoty aktív akcií;
• Výpočet riadenia a výkonu poplatkov a všetky ostatné poplatky a náklady;
• Kontrola a správa finančných údajov a následnej fin. správy ;
• Príprava účtovnej závierky prispôsobená požiadavkám klienta, vrátane vyhlásenia o majetku a záväzkoch, operácií ;
• Spolupráca s externými audítormi;
• Korešpondencia s bankou, právnici a zástupcovia;
• Súčasť malého tímu fund administrátorov;
• Návrhy na zlepšovanie efektivity práce.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zaujímavá práca najmä pre zahraničnú klientelu
- veľmi aktívne používanie anglického jazyka na dennej báze
- práca v dynamicky rastúcej spoločnosti a mladom kolektíve
- profesionálny rast a odborné vzdelávanie
- dobré platové ohodnotenie
- teambuildingové a rôzne iné športové aktivity
- stravné lístky hradené na 100%
- 23 dní dovolenky

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Účtovnícke a auditorské činnosti

Zahraničná poradenská spoločnosť (účtovné a ekonomické poradenstvo)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené VŠ ekonomické vzdelanie, odbor účtovníctvo, financie,
- min. 1 ročná prax účtovníctvo, finančný kontroling alebo audit
- skúsenosť s prípravou rôznych typov finančných reportov, analýz
- výborná znalosť anglického jazyka, každodenné využívanie(znalosť ďalších jazykov výhodou)
- silná orientácia na čísla a precíznosť práce s nimi
- samostatnosť, spoľahlivosť, schopnosť vysokého pracovného nasadenia, časová flexibilita, profesionálne vystupovanie
- veľmi dobrá znalosť MS Office (najmä Excel)
- záujem o finančné a investičné trhy a prácu v tomto odvetví
- schopnosť sledovania viacerých zákaziek / klientov zároveň
- schopnosť pracovať v tíme ale aj samostatne
- veľmi dôležité je schopnosť vedieť pracovať a hlavne komunikovať s klientom v cudzom jazyku. = silná komunikačná schopnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1960433  Dátum zverejnenia: 18.12.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 950 EUR/mesiac