Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Fund Admin
AspenStaff s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 950 EUR/mesiac
900 - 950 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Denné spracovanie investičných transakcií a non-trade (cash movements, etc.) súvisiacich transakcií;
• Súčasť malého tímu fund administrátorov;
• Príprava a zostavovanie účtovných kníh z účtovných záznamov z nezávislých zdrojov;
• Zosúladenie výpisov z účtu a zostatkov;
• Komunikácia s klientmi, úradmi;
• Výpočet výnosov a nákladov, výdavkov a poplatkov a pri výpočte čistej hodnoty aktív akcií;
• Výpočet riadenia a výkonu poplatkov a všetky ostatné poplatky a náklady;
• Kontrola a správa finančných údajov a následnej fin. správy ;
• Príprava účtovnej závierky prispôsobená požiadavkám klienta, vrátane vyhlásenia o majetku a záväzkoch, operácií ;
• Spolupráca s externými audítormi;
• Korešpondencia s bankou, právnici a zástupcovia;
• Návrhy na zlepšovanie efektivity práce.
• Súčasť malého tímu fund administrátorov;
• Príprava a zostavovanie účtovných kníh z účtovných záznamov z nezávislých zdrojov;
• Zosúladenie výpisov z účtu a zostatkov;
• Komunikácia s klientmi, úradmi;
• Výpočet výnosov a nákladov, výdavkov a poplatkov a pri výpočte čistej hodnoty aktív akcií;
• Výpočet riadenia a výkonu poplatkov a všetky ostatné poplatky a náklady;
• Kontrola a správa finančných údajov a následnej fin. správy ;
• Príprava účtovnej závierky prispôsobená požiadavkám klienta, vrátane vyhlásenia o majetku a záväzkoch, operácií ;
• Spolupráca s externými audítormi;
• Korešpondencia s bankou, právnici a zástupcovia;
• Návrhy na zlepšovanie efektivity práce.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavá práca najmä pre zahraničnú klientelu
- práca v dynamicky rastúcej spoločnosti a mladom kolektíve
- nové a príjemné pracovné prostredie
- profesionálny rast a odborné vzdelávanie
- dobré platové ohodnotenie
- športové aktivity
- stravné lístky hradené na 100%
- 23 dní dovolenky
- práca v dynamicky rastúcej spoločnosti a mladom kolektíve
- nové a príjemné pracovné prostredie
- profesionálny rast a odborné vzdelávanie
- dobré platové ohodnotenie
- športové aktivity
- stravné lístky hradené na 100%
- 23 dní dovolenky
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Naším klientom je zahraničná poradenská spoločnosť (účtovné a ekonomické poradenstvo).
Naším klientom je zahraničná poradenská spoločnosť (účtovné a ekonomické poradenstvo).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Financie, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené VŠ ekonomické vzdelanie, odbor financie, účtovníctvo
- min. 1 ročná prax účtovníctvo a finančný kontroling alebo audit
- skúsenosť s prípravou rôznych typov finančných reportov, analýz
- výborná znalosť anglického jazyka, každodenné využívanie(znalosť ďalších jazykov výhodou)
- silná orientácia na čísla a precíznosť práce s nimi
- samostatnosť, spoľahlivosť, schopnosť vysokého pracovného nasadenia, časová flexibilita, profesionálne vystupovanie
- veľmi dobrá znalosť MS Office (najmä Excel)
- záujem o finančné a investičné trhy a prácu v takomto odvetví
- schopnosť sledovania viacerých zákaziek / klientov zároveň
- schopnosť pracovať v tíme ale aj samostatne
- a veľmi dôležité je schopnosť vedieť pracovať a hlavne komunikovať s klientom v cudzom jazyku. = silná komunikačná schopnosť
- min. 1 ročná prax účtovníctvo a finančný kontroling alebo audit
- skúsenosť s prípravou rôznych typov finančných reportov, analýz
- výborná znalosť anglického jazyka, každodenné využívanie(znalosť ďalších jazykov výhodou)
- silná orientácia na čísla a precíznosť práce s nimi
- samostatnosť, spoľahlivosť, schopnosť vysokého pracovného nasadenia, časová flexibilita, profesionálne vystupovanie
- veľmi dobrá znalosť MS Office (najmä Excel)
- záujem o finančné a investičné trhy a prácu v takomto odvetví
- schopnosť sledovania viacerých zákaziek / klientov zároveň
- schopnosť pracovať v tíme ale aj samostatne
- a veľmi dôležité je schopnosť vedieť pracovať a hlavne komunikovať s klientom v cudzom jazyku. = silná komunikačná schopnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1901233
Dátum zverejnenia: 16.10.2014
2014-10-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Controller, Ekonóm, Finančný analytik, Konzultant, Špecialista finančných trhov Spoločnosť: AspenStaff s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 950 EUR/mesiac