Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Internal Sales Specialist
AspenStaff s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Poskytovanie zákazníckeho servisu na základe priorít a harmonogramu Account Managera,
- Plánovanie stretnutí Account managera s klientmi a zástupcami spoločností a jeho podpora v ich príprave,
- Komunikácia so zákazníkmi na základe termínov uvedených v account pláne,
- Pôsobiť ako kontaktná osoba pre vyhradenú skupinu klientov, udržiavanie kontaktov s existujúcimi klientmi,
- Odporúčať a viesť zákazníkov na fleet management na prevádzkovom stupni,
- Príprava cenových ponúk,
- Monitoring priebehu obchodných aktivít a poskytovanie spätnej väzby,
- Spolupráca s prevádzkovým a finančným oddelením,
- Sledovanie aktívnych obchodných operácií, ich dátumu splatnosti a riadenie zmlúv s vypršanou splatnosťou,
- Spracovanie informácií o zákazníkoch a aktívne využívanie CRM systému,
- Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a aj hrozieb na trhu,
- Pomer akvizičná činnosť : account management je 30 : 70.
- Plánovanie stretnutí Account managera s klientmi a zástupcami spoločností a jeho podpora v ich príprave,
- Komunikácia so zákazníkmi na základe termínov uvedených v account pláne,
- Pôsobiť ako kontaktná osoba pre vyhradenú skupinu klientov, udržiavanie kontaktov s existujúcimi klientmi,
- Odporúčať a viesť zákazníkov na fleet management na prevádzkovom stupni,
- Príprava cenových ponúk,
- Monitoring priebehu obchodných aktivít a poskytovanie spätnej väzby,
- Spolupráca s prevádzkovým a finančným oddelením,
- Sledovanie aktívnych obchodných operácií, ich dátumu splatnosti a riadenie zmlúv s vypršanou splatnosťou,
- Spracovanie informácií o zákazníkoch a aktívne využívanie CRM systému,
- Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a aj hrozieb na trhu,
- Pomer akvizičná činnosť : account management je 30 : 70.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v úspešnej a stabilnej spoločnosti,
- Kurzy anglického jazyka,
- Individuálny tréningový program,
- 5 dní dovolenky navyše,
- Úrazové poistenie,
- Tretí dôchodkový pilier,
- Teambuilding 4 x ročne,
- Ovocné dni.
- Kurzy anglického jazyka,
- Individuálny tréningový program,
- 5 dní dovolenky navyše,
- Úrazové poistenie,
- Tretí dôchodkový pilier,
- Teambuilding 4 x ročne,
- Ovocné dni.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Úspešná spoločnosť pôsobiaca v oblasti operatívneho leasingu.
Úspešná spoločnosť pôsobiaca v oblasti operatívneho leasingu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania,
- Znalosť leasingu a automobilového priemyslu výhodou,
- Aktívna znalosť anglického jazyka – MUST,
- Administratívne skúsenosti s MS Office,
- Silná orientácia na zákazníka,
- Komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie,
- Schopnosť plánovať, výborný time management,
- Samostatný človek, ktorý má chuť sa ďalej rozvíjať a je časovo flexibilný,
- Schopnosť presvedčiť zákazníka, “zmysel” pre biznis.
- Znalosť leasingu a automobilového priemyslu výhodou,
- Aktívna znalosť anglického jazyka – MUST,
- Administratívne skúsenosti s MS Office,
- Silná orientácia na zákazníka,
- Komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie,
- Schopnosť plánovať, výborný time management,
- Samostatný človek, ktorý má chuť sa ďalej rozvíjať a je časovo flexibilný,
- Schopnosť presvedčiť zákazníka, “zmysel” pre biznis.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1892225
Dátum zverejnenia: 8.10.2014
2014-10-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Obchodný analytik, Obchodný referent, Obchodný zástupca Spoločnosť: AspenStaff s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou