Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci tímu - operátor Call Centra
ASKO - NÁBYTOK, spol. s r.o.
Miesto práce
okres Trenčín
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
03/2016 - 04/2016
03/2016 - 04/2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedenie, motivácia a rozvoj tímu
Identifikácia tréningových potrieb
Couching operátorov
Zaistenie produktových a procesných znalostí
Zodpovednosť za prevádzku CALLCENTRA
Podiel na tel. komunikácii so zákazníkmi - poskytovanie informácií
Zaistenie a vyhodnotenie výsledkov, pravidelný reporting
Individuálne nastavovanie cieľov a spätná väzba predajniam
Komunikácia s centrálou a predajňami
Zodpovednosť za plnenie zverených úloh
Identifikácia tréningových potrieb
Couching operátorov
Zaistenie produktových a procesných znalostí
Zodpovednosť za prevádzku CALLCENTRA
Podiel na tel. komunikácii so zákazníkmi - poskytovanie informácií
Zaistenie a vyhodnotenie výsledkov, pravidelný reporting
Individuálne nastavovanie cieľov a spätná väzba predajniam
Komunikácia s centrálou a predajňami
Zodpovednosť za plnenie zverených úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
zázemie stabilnej, úspešnej medzinárodnej spoločnosti
moderné pracovné prostredie
zodpovednú a samostatnú prácu
zodpovedajúce mzdové ohodnotenie
dôsledné zaškolenie
stravné lístky
moderné pracovné prostredie
zodpovednú a samostatnú prácu
zodpovedajúce mzdové ohodnotenie
dôsledné zaškolenie
stravné lístky
Informácie o výberovom konaní
Kontaktná osoba: Musílek Zdeněk
[email protected]
V prípade, že nebudete kontaktovaný do 14 dní od odoslania Vášho životopisu, považujte pre tentokrát výberové konanie z našej strany za ukončené.
[email protected]
V prípade, že nebudete kontaktovaný do 14 dní od odoslania Vášho životopisu, považujte pre tentokrát výberové konanie z našej strany za ukončené.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti, reprezentatívne
- prax na pozícii telefonistu vítaná
- používanie spisovnej slovenčiny
- ochota učiť sa nové veci, flexibilita
- asertivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ASKO NÁBYTOK spol. s.r.o, je spoločnosť s dlhou tradíciou na trhu s nábytkom ako na Slovensku, tak aj v Českej republike. Od roku 2011 je ASKO súčasťou nemeckej podnikateľskej skupiny PORTA.
S našimi 22 pobočkami patríme dnes k najlepším a najúspešnejším predajcom nábytku ako na Slovensku, tak aj v Českej republike. Naša firemná filozofia sa od začiatku opiera o spoľahlivosť, angažovanosť a čestnosť vo vzťahu ako k našim zákazníkom, tak aj k našim zamestnancom a dodávateľom. Tento koncept je základným kameňom nášho úspechu.
ASKO - to je priateľské poradenstvo, najlepší servis, obrovský výber, skutočné cenové výhody ale predovšetkým osobná blízkosť k zákazníkovi.
S našimi 22 pobočkami patríme dnes k najlepším a najúspešnejším predajcom nábytku ako na Slovensku, tak aj v Českej republike. Naša firemná filozofia sa od začiatku opiera o spoľahlivosť, angažovanosť a čestnosť vo vzťahu ako k našim zákazníkom, tak aj k našim zamestnancom a dodávateľom. Tento koncept je základným kameňom nášho úspechu.
ASKO - to je priateľské poradenstvo, najlepší servis, obrovský výber, skutočné cenové výhody ale predovšetkým osobná blízkosť k zákazníkovi.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 2430825
Dátum zverejnenia: 2.3.2016
2016-03-02
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Supervízor call centra, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: ASKO - NÁBYTOK, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou