Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Tender Specialist
ARVAL SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Pribinova 19, Bratislava
Pribinova 19, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacOd 1000 EUR + variabilná zložka. Konečná výška mzdy závisí od individuálnych skúseností uchádzača.
1 000 EUR/mesiacOd 1000 EUR + variabilná zložka. Konečná výška mzdy závisí od individuálnych skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Pripravuje výberové konania, verejné obstarávanie, e-aukcie. Je zodpovedný za celkové spracovanie podkladov, prezentácií a ďalších potrebných náležitostí týkajúcich sa zadávacích dokumentov pre prípravu príslušných obchodných prípadov.
• Zodpovedá za naštudovanie súťažných podkladov k výberovému konaniu od potenciálneho / existujúceho klienta
• Aktívne konzultuje súťažné podklady vr. cenového nastavenia s Business Managerom, prípadne s Account Managerom
• Vypracováva kvalifikačné dokumenty k výberovému konaniu, komunikuje s klientom v rámci objasnenia nejasností, prípadne vznáša doplňujúce otázky
• Zabezpečuje najvýhodnejšie cenové ponuky dopytovaných modelov vozidiel v spolupráci s odd. purchase
• Aktívne pracuje s CRM systémami, nastavuje všetky kalkulačné profily
• Spracováva kalkulácie a celkovú grafickú podobu ponuky podľa požadovaného formátu do výberového konania
• Spracováva štandardné dopyty a kalkulácie, ktoré Arval dostane rôznymi predajnými kanálmi
• Je zodpovedný za prípravu a spracovanie prvých objednávok a v spolupráci s Business Managerom odovzdáva objednávky a všetky nastavenia nového klienta do starostlivosti zodpovednému Account Managerovi
• Zabezpečuje všetky administratívne úkony v nadväznosti na vykonanú aktivitu (aktualizácia reportu tendrov a objednávok), zadávanie požiadaviek do aplikácie JIRA
• Participácia a koordinácia IBO tendrov, hlavná kontaktná osoba pre IBO
• Zadáva nového klienta v systéme,vrátane súvisiaceho nastavenia
• Sleduje aktuálne dianie na trhu v oblasti automotive, aktivity konkurencie a trvalo sa vzdeláva v súlade s potrebami pozície a spoločnosti
• Zodpovedá za dodržiavanie všetkých predpisov a procedúr spoločnosti (BNPP), vrátane Ochrany klienta (PIC)
• Zodpovedá za naštudovanie súťažných podkladov k výberovému konaniu od potenciálneho / existujúceho klienta
• Aktívne konzultuje súťažné podklady vr. cenového nastavenia s Business Managerom, prípadne s Account Managerom
• Vypracováva kvalifikačné dokumenty k výberovému konaniu, komunikuje s klientom v rámci objasnenia nejasností, prípadne vznáša doplňujúce otázky
• Zabezpečuje najvýhodnejšie cenové ponuky dopytovaných modelov vozidiel v spolupráci s odd. purchase
• Aktívne pracuje s CRM systémami, nastavuje všetky kalkulačné profily
• Spracováva kalkulácie a celkovú grafickú podobu ponuky podľa požadovaného formátu do výberového konania
• Spracováva štandardné dopyty a kalkulácie, ktoré Arval dostane rôznymi predajnými kanálmi
• Je zodpovedný za prípravu a spracovanie prvých objednávok a v spolupráci s Business Managerom odovzdáva objednávky a všetky nastavenia nového klienta do starostlivosti zodpovednému Account Managerovi
• Zabezpečuje všetky administratívne úkony v nadväznosti na vykonanú aktivitu (aktualizácia reportu tendrov a objednávok), zadávanie požiadaviek do aplikácie JIRA
• Participácia a koordinácia IBO tendrov, hlavná kontaktná osoba pre IBO
• Zadáva nového klienta v systéme,vrátane súvisiaceho nastavenia
• Sleduje aktuálne dianie na trhu v oblasti automotive, aktivity konkurencie a trvalo sa vzdeláva v súlade s potrebami pozície a spoločnosti
• Zodpovedá za dodržiavanie všetkých predpisov a procedúr spoločnosti (BNPP), vrátane Ochrany klienta (PIC)
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie v silnej medzinárodnej spoločnosti,
• možnosť kariérneho rastu v rámci oddelenia Sales a iných oddelení,
• príspevky do 3. piliera,
• 4x sick day,
• rozšírený pitný režim,
• ovocie v kuchynkách,
• špeciálne zľavy na firemné produkty a služby,
• školenia,
• teambuildingy,
a iné ...
• možnosť kariérneho rastu v rámci oddelenia Sales a iných oddelení,
• príspevky do 3. piliera,
• 4x sick day,
• rozšírený pitný režim,
• ovocie v kuchynkách,
• špeciálne zľavy na firemné produkty a služby,
• školenia,
• teambuildingy,
a iné ...
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za zasielanie štruktúrovaného životopisu v slovenskom a v anglickom jazyku. Do predmetu správy uveďte, prosím, názov pracovnej pozície, o ktorú sa uchádzate.
Do životopisu vložte nasledovný text:
" Týmto dávam súhlas spoločnosti ARVAL SLOVAKIA, s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov uvedených v:
- žiadosti o prijatie do zamestnania,
- profesijnom životopise,
- osobnom dotazníku a
- osobných údajov získaných počas pohovorov
v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácii v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to za účelom :
- obsadenia pracovnej pozície uvedenej v žiadosti o zamestnanie
- interného reportingu
- vykonania interných kontrol v súlade s regulatórnymi požiadavkami
Súhlas je daný na dobu 3 rokov. Po dosiahnutí vyššie vymedzených účeloch spracovávania, najneskôr však po 3 rokoch budú osobné údaje vymazané / zničené. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať kontaktovaním spoločnosti ARVAL.
Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v § 19 a nasl. Zákona o ochrane osobných údajov."
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.
Do životopisu vložte nasledovný text:
" Týmto dávam súhlas spoločnosti ARVAL SLOVAKIA, s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov uvedených v:
- žiadosti o prijatie do zamestnania,
- profesijnom životopise,
- osobnom dotazníku a
- osobných údajov získaných počas pohovorov
v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácii v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to za účelom :
- obsadenia pracovnej pozície uvedenej v žiadosti o zamestnanie
- interného reportingu
- vykonania interných kontrol v súlade s regulatórnymi požiadavkami
Súhlas je daný na dobu 3 rokov. Po dosiahnutí vyššie vymedzených účeloch spracovávania, najneskôr však po 3 rokoch budú osobné údaje vymazané / zničené. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať kontaktovaním spoločnosti ARVAL.
Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v § 19 a nasl. Zákona o ochrane osobných údajov."
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Automotive/Business/Economic
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Chuť do práce a pozitívny prístup
• Starostlivosť, zodpovednosť, zmysel pre detail
• Obchodného a tímového ducha
• Pro-zákaznícky prístup
• Efektívne a samostatné riešenie (eskalácia) problémov
• Koncepčné myslenie
• Schopnosť sa rýchlo učit novým veciam
• Všeobecnú orientáciu v automobilovom priemysle
• Výborné komunikačné schopnosti (ústne, písomné)
• MS Office na veľmi dobrej užívateľskej úrovni (najmä Excel)
• Pokročilá znalosť anglického jazyka
• SŠ/VŠ vzdelanie
• vhodná pre šikovného absolventa
• Starostlivosť, zodpovednosť, zmysel pre detail
• Obchodného a tímového ducha
• Pro-zákaznícky prístup
• Efektívne a samostatné riešenie (eskalácia) problémov
• Koncepčné myslenie
• Schopnosť sa rýchlo učit novým veciam
• Všeobecnú orientáciu v automobilovom priemysle
• Výborné komunikačné schopnosti (ústne, písomné)
• MS Office na veľmi dobrej užívateľskej úrovni (najmä Excel)
• Pokročilá znalosť anglického jazyka
• SŠ/VŠ vzdelanie
• vhodná pre šikovného absolventa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Arval bola založená v roku 1989 a poskytuje kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Jej 100 % vlastníkom je svetová banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov spoločnosti Arval patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť Arval im poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace s riadením vozového parku. Zákazníkom v 28 krajinách poskytuje odborné poradenstvo a vysokú kvalitu služieb viac ako 6 400 zamestnancov spoločnosti Arval. Spoločnosť Arval celosvetovo prenajala už 1 028 142 vozidiel (údaj z decembra 2016).
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 10.000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 10.000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2966412
Dátum zverejnenia: 9.9.2020
2020-09-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: ARVAL SLOVAKIA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac