Procurement Manager

ARVAL SLOVAKIA, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiacKonečná výška mzdy závisí od individuálnych skúseností uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Administratívna činnosť
- dbať na včasné vyjednávanie a uzatváranie štandardizovaných Arval servisných zmlúv
- udržiavanie aktuálneho registra zmlúv
- zmluvy pravidelne otvárať v snahe zlepšovať podmienky pre spoločnosť Arval
- dodržiavanie interných smerníc spoločnosti
- komunikácia s externým, prípadne interným auditom
- správa interného procurement systému
- aktualizácia zmlúv v spolupráci s právnym oddelením spoločnosti
• Komunikácia s dealerskou a servisnou sieťou
• Rozširovanie servisnej siete, zazmluvňovanie nových partnerov – dodávateľov
- Spolu s Global Operations tímom pracovať na preferovanej sieti
- úzko spolupracovať s network manažérom
- nastaviť efektívny spôsob komunikácie pri výbere, pri dohadovaní podmienok prípadne zabezpečení zmluvnej dokumentácie
• Rokovanie s dodávateľmi a vyjednávanie rámcových podmienok spolupráce
- kontrolovať zazmluvňnovanie dodávateľov v rámci celej spoločnosti
- snaha zabezpečiť optimálny počet dodávateľov
- tlačiť na efektívny výber dodávateľov
- nastaviť interný proces v záujme kontroly a optimalizácie počtu dodávateľov (snaha znižovať počet partnerov)
• So svojím najlepším vedomím a svedomím dojednávať pre zamestnávateľa vždy čo najvýhodnejšie podmienky a dohliadať na ich plnenie
• Sledovanie finančných ukazovateľov spolupráce s dodávateľmi na pravidelnej ideálne kvartálnej báze, nastaviť vyhodnocovanie spolupráce tak, aby spoločnosť mala v kontexte bonusových podmienok situáciu pevne v rukách a mala možnosť steerovania k partnerom, kde vychádzajú podmienky najvýhodnejšie
• Vypracovávanie návrhov vedúcich k zefektívneniu vzájomnej spolupráce, pretláčať elektronickú formu komunikácie prostredníctvom firemných nástrojov ako docusign, ivalua, Business gateway, GT Motive
• Kalkulácia a odsúhlasovanie obratových bonusov na kvartálnej báze s cieľom maximalizovať profit pre spoločnosť
• Školenie pracovníkov dodávateľov, nastavenie systému komunikácie a spolupráce
• Vyhodnocovanie kvality vzájomnej spolupráce, návrhy na riešenie problémových oblastí spolupráce
• Interný reporting zabezpečiť včas a presne
• Spolupráca s kolegami z ostatných oddelení, pripravovať podklady pre nich podľa potreby alebo požiadaviek vedúcich oddelení
• Interná spolupráca musí byť nastavená efektívne a prehľadne s cieľom minimalizovať trecie plochy
• Získavanie spätnej väzby od dodávateľov, ale i interných partnerov
• Zabezpečiť interný reporting, prísť s návrhmi na interné KPI, ktoré by korektne zobrazovali výkon procurement oddelenia
• Iné činnosti na základe pokynov zamestnávateľa
• Schopnosť viesť menší tím, starať sa o jeho rozvoj, motiváciu, schopnosť delegovať prácu

Zamestnanecké výhody, benefity

• Zázemie v silnej medzinárodnej spoločnosti,
• Využívanie cudzieho jazyka,
• Služobné vozidlo aj na súkromné účely,
• Mobilný telefón,
• Po roku trvania pracovného pomeru príspevok do III. Dôchodkového piliera,
• 100 % hradená stravná jednotka vo výške 4,00 € za každý odpracovaný deň,
• Rozšírený pitný režim, káva / čaj zadarmo v kuchynkách,
• Fruit days – ovocie v kuchynkách,
• Špeciálne zľavy na firemné produkty a služby,
• Možnosť zvýhodneného odkupu auta,
• Školenia a tréningy,
• Multisport Karta,
• Teambuildings, deň detí, Mikuláš v Arval-e, jarná a vianočná párty, deň zdravia a rôzne iné podujatia počas roka,
• 4 sick days ročne (podľa termínu nástupu)
• Bonusová dovolenka podľa počtu odpracovaných rokov, až do 5 dní nad rámec zákona,
• Home office
a iné ...

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za zasielanie štruktúrovaného životopisu v slovenskom a v anglickom jazyku. Do predmetu správy uveďte, prosím, názov pracovnej pozície, o ktorú sa uchádzate.

Do životopisu vložte nasledovný text:

" Týmto dávam súhlas spoločnosti ARVAL SLOVAKIA, s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov uvedených v:
- žiadosti o prijatie do zamestnania,
- profesijnom životopise,
- osobnom dotazníku a
- osobných údajov získaných počas pohovorov

v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácii v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to za účelom :
- obsadenia pracovnej pozície uvedenej v žiadosti o zamestnanie
- interného reportingu
- vykonania interných kontrol v súlade s regulatórnymi požiadavkami

Súhlas je daný na dobu 3 rokov. Po dosiahnutí vyššie vymedzených účeloch spracovávania, najneskôr však po 3 rokoch budú osobné údaje vymazané / zničené. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať kontaktovaním spoločnosti ARVAL.

Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v § 19 a nasl. Zákona o ochrane osobných údajov."

Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

business / economics preferred

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Minimálne 4 ročné skúsenosti v procuremente
• Silné vyjednávacie schopnosti
• Skúsenosti s vedením ľudí sú výhodou
• Pokročilá znalosť MS Excel
• Vynikajúce verbálne, písomné komunikačné a medziľudské schopnosti
• Schopnosť pracovať samostatne a ako súčasť tímu a prijímať nové úlohy
• Presnosť v každodennej práci a iných projektoch
• Schopnosť dodržiavať harmonogramy a termíny
• Dobré plánovacie a organizačné schopnosti na vyváženie práce a stanovenie priorít
• Schopnosť spolupracovať a spolupracovať so všetkými úrovňami zamestnancov a manažmentu
• Aktívny vodič
• Ochota cestovať po Slovensku

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Arval bola založená v roku 1989 a poskytuje kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Jej 100 % vlastníkom je svetová banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov spoločnosti Arval patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť Arval im poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace s riadením vozového parku. Zákazníkom v 28 krajinách poskytuje odborné poradenstvo a vysokú kvalitu služieb viac ako 6 400 zamestnancov spoločnosti Arval. Spoločnosť Arval celosvetovo prenajala už 1 028 142 vozidiel (údaj z decembra 2016).
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 10.000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2449134  Dátum zverejnenia: 10.12.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac