Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vehicle & Logistic Team Leader for DACH region
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacof course, the final salary depends on the candidate's previous experience
2 000 EUR/mesiacof course, the final salary depends on the candidate's previous experience
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu/kolegyňu, s praxou na obdobnej pozícií, ktorý/á obohatí náš tím svojimi skúsenosťami a stane sa jeho plnohodnotným členom.
V našej spoločnosti si zakľadáme na "ľudskosti", uvoľnenej pracovnej atmosfére a priateľskej komunikácií medzi manažmentom a zamestnancami. Pre leadrov, je dôležité vnímať pocity a potreby členov svojho tímu, ako aj ich postrehy a návrhy na zefektívnenie procesov.
Rád pomáhaš členom tímu rásť a dosahovať ciele?
Si skúsený leader, ktorý si zakladá na vzájomnej dôvere, otvorenej komunikácií a empatií?
Hľadáš priateľskú atmosféru v rámci firmy a prácu v medzinárodnej spoločnosti?
Čo ťa na tejto pozícií čaká?
- Zodpovednosť za vedenie tímu Vehicle and Logistic a zabezpečenie jeho prevádzkyschopnosti
- Účasť na procese výberu nových zamestnancov v rámci zverenej oblasti
- Riadenie a organizácia tímovej práce, rozdelenie a stanovenie priorít úloh
- Vedenie stretnutí a kaskádovanie informácií v súvislosti s organizáciou práce a rozložením jednotlivých činností
- Koordinácia činností podľa potrieb interných klientov
- Účasť na definovaní kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI) a zabezpečenie ich následného napĺňania v každodennej práci prostredníctvom motivácie a spätnej väzby, kariérnych pohovorov, tvorby súťaží, koučingu a vedenia príkladom
- Koordinácia a kontrola zadaných projektových činností, kontrola kvality dodaných prác
- Štandardizácia a implementácia pracovných postupov s cieľom neustáleho zvyšovania efektívnosti a zmierňovania operačných rizík
- Zodpovednosť za úspešnú realizáciu zadaných projektov, dodržiavanie obsahových podmienok, časového harmonogramu a stanoveného rozpočtu
- Neustále vzdelávanie a informovanie o vývoji automobilového trhu v súvislosti s novými technológiami a servisnými postupmi
- Hladké a efektívne spracovanie všetkých činností súvisiacich s logistikou
- Úzka spolupráca v rámci tímov v Arval Competence Center a s partnermi v krajinách podporovaných Arval Competence Center
Zamestnanecké výhody, benefity
- Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
- Additional contribution for retirement saving plan
- Yearly salary review
- Company bonus /can reach 100% of average monthly salary/
- Cafeteria.sk benefit program - 200 euro for the first year
- Multisport Card for active free time
- Meal contribution– 7,50 euro of credit for every working day to cover the costs of lunch breaks
- 80% sick leave compensation
- 2 sick days per year
- Hardware
- Fruit Days – fresh fruits everyday delivered to the office
- Referral Bonus for recommending new employee
- Life insurance
- Possibility to work from home
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Logistics, Leadership, Operational organizer
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Representative attitude
- Analytical thinking
- Thinking out of the box
- Loyalty
- Detail oriented and curious
- Team player
- Flexibility
- Assertiveness
- Empathy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Arval bola založená v roku 1989 a poskytuje kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Jej 100 % vlastníkom je svetová banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov spoločnosti Arval patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť Arval im poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace s riadením vozového parku. Zákazníkom v 28 krajinách poskytuje odborné poradenstvo a vysokú kvalitu služieb viac ako 6 400 zamestnancov spoločnosti Arval. Spoločnosť Arval celosvetovo prenajala už 1 028 142 vozidiel (údaj z decembra 2016).
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 6000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 6000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4818006
Dátum zverejnenia: 29.4.2024
2024-04-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Koordinátor, Team leader Spoločnosť: ARVAL COMPETENCE CENTER
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac