Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
End of Contract Specialist (polský jazyk výhodou)
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 450 EUR/mesiacKonečná finančná ponuka bude závisieť od skúseností kandidáta.
1 450 EUR/mesiacKonečná finančná ponuka bude závisieť od skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako člen rastúceho teamu End of Contract budete zodpovedný za administratívne procesy spojené s odpredajom vozidiel po ukončení leasingovej zmluvy.
- zodpovednosť za organizáciu ukončenia nájomných zmlúv motorových vozidiel
- organizácia a preberanie vozidiel od klientov po skončení leasingových kontraktov
- asistencia pri procese oceňovania jazdených vozidiel a príprava ponúk na výkupy vozidiel
- práca s oceňovacím softwarom
- kalkulácie poškodení vozidiel, spracovanie podkladov na refakturáciu,
- komunikácia s klientami
- koordinácia dopravy a sledovanie trvania transportu
- vyraďovanie a vysporiadavanie ukončených zmlúv v systéme
- vystavovanie pro forma a predajných faktúr
- interné poradenstvo (posúdenie špecifík, výpočty, predčasných ukončení prenájmu, atď)
- poskytovanie spätnej väzby interným a externým zákazníkom, zadávanie a sledovanie sťažností
Zamestnanecké výhody, benefity
- Každoročný bonus do maximálnej výšky 100% priemerného mesačného platu
- Cafeteria.sk benefitný program- 200 euro na prvý rok
- MultiSport karty pre aktívny voľný čas- doplacate iba 14 eur
- 7,50 eurá kreditu za každý odpracovaný deň na pokrytie ceny stravovania v čistom
- 80% PN kompenzacia od prvého dňa
- 2 sick days za rok
- Možnosť získania firemného notebooku a mobilu
- Ovocné dni – každý deň čerstvé ovocie v kanceláriách
- Referral Bonus pri odporučení nového kandidáta az 1500 eur
- Možnosť práce z domu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Automotive/ Economics / Business
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Jira - Úplný začiatočník
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Jira - Úplný začiatočník
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti leasingu / operatívneho leasingu výhodou
- komunikatívnosť
- samostatnosť v organizácii práce
- príjemný prejav a vystupovanie
- schopnosť riešiť problémové situácie
- flexibilita
- výborný time management
- analytické myslenie
- odolnosť voči stresu
- silné obchodné a prezentačné zručnosti výhodou
- technické znalosti z automobilovej oblasti vítané
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Arval bola založená v roku 1989 a poskytuje kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Jej 100 % vlastníkom je svetová banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov spoločnosti Arval patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť Arval im poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace s riadením vozového parku. Zákazníkom v 28 krajinách poskytuje odborné poradenstvo a vysokú kvalitu služieb viac ako 6 400 zamestnancov spoločnosti Arval. Spoločnosť Arval celosvetovo prenajala už 1 028 142 vozidiel (údaj z decembra 2016).
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 6000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 6000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4806579
Dátum zverejnenia: 12.4.2024
2024-04-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Referent správy zmlúv Spoločnosť: ARVAL COMPETENCE CENTER
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 450 EUR/mesiac