Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor Call centra
ARRIVA NITRA a.s.
Miesto práce
Autobusová stanica, Coboriho 1, Nitra, okres Nitra
Autobusová stanica, Coboriho 1, Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.3.2015
1.3.2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Obsluha prichádzajúcich externých hovorov týkajúcich sa autobusovej dopravy:
Prepravný poriadok
Tarifný systém
Cestovné poriadky
Elektronický predaj cez systém AMS, miestenkovanie
Meškania spojov
Evidencia sťažností
- Zastupovanie v pokladni (povinná 3-mesačná prax v pokladni na začiatku pracovného pomeru) zahŕňajúce:
Informácie o spojoch
Vystavovanie a dobíjanie čipových kariet
Predaj miesteniek cez systém AMS
Uzatváranie zmlúv na čipové karty
Riešenie reklamácií
Evidencia sťažností
Prepravný poriadok
Tarifný systém
Cestovné poriadky
Elektronický predaj cez systém AMS, miestenkovanie
Meškania spojov
Evidencia sťažností
- Zastupovanie v pokladni (povinná 3-mesačná prax v pokladni na začiatku pracovného pomeru) zahŕňajúce:
Informácie o spojoch
Vystavovanie a dobíjanie čipových kariet
Predaj miesteniek cez systém AMS
Uzatváranie zmlúv na čipové karty
Riešenie reklamácií
Evidencia sťažností
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú pracovnú príležitosť, zamestanecké výhody,
príspevok na DDP.
príspevok na DDP.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite svoj životopis na e-mailovú adresu: [email protected]
Budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí budú spĺňať požiadavky uvedené v ponuke.
Budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí budú spĺňať požiadavky uvedené v ponuke.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na call centre alebo infolinke výhodou
- anglický jazyk na pokročilej úrovni je podmienkou, maďarský alebo nemecký jazyk sú výhodou
- vynikajúca znalosť Nitrianskeho kraja
- výborná orientácia v problematike dopravy
- komunikatívnosť
- trestná bezúhonnosť
- spoľahlivosť, samostatnosť a zodpovedný prístup k práci
- schopnosť zvládať stresové situácie
- anglický jazyk na pokročilej úrovni je podmienkou, maďarský alebo nemecký jazyk sú výhodou
- vynikajúca znalosť Nitrianskeho kraja
- výborná orientácia v problematike dopravy
- komunikatívnosť
- trestná bezúhonnosť
- spoľahlivosť, samostatnosť a zodpovedný prístup k práci
- schopnosť zvládať stresové situácie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Pôsobí v Bratislavskom, Košickom, Nitrianskom, Trnavskom a Žilinskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, zmluvnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2017 prevádzkuje spoločnosť službu zdieľaných bicyklov, tzv. bikesharing. ARRIVA zamestnáva na Slovensku viac ako 2 500 zamestnancov a prevádzkuje viac ako 1 500 autobusov. Tvorí ju šesť dopravných spoločností, servisná spoločnosť a centrála.
Arriva je popredným poskytovateľom osobnej dopravy v celej Európe, zamestnáva približne 34 600 ľudí a zabezpečuje približne 1,5 miliardy prepravených cestujúcich v 10 európskych krajinách. S autobusmi, vlakmi, autokarmi, električkami, vodnými autobusmi, systémami zdieľania bicyklov a dopravnými riešeniami na požiadanie Arriva hrdo spája ľudí a komunity bezpečne, spoľahlivo a udržateľne, pričom tieto služby poskytuje každý deň lepším spôsobom. Arriva pôsobí v Českej republike, Chorvátsku, Maďarsku, Taliansku, Holandsku, Poľsku, na Slovensku, v Slovinsku, Španielsku a Spojenom kráľovstve.
Viac informácií o skupine ARRIVA nájdete na stránke:
www.arriva.sk
www.arriva.co.uk
Arriva je popredným poskytovateľom osobnej dopravy v celej Európe, zamestnáva približne 34 600 ľudí a zabezpečuje približne 1,5 miliardy prepravených cestujúcich v 10 európskych krajinách. S autobusmi, vlakmi, autokarmi, električkami, vodnými autobusmi, systémami zdieľania bicyklov a dopravnými riešeniami na požiadanie Arriva hrdo spája ľudí a komunity bezpečne, spoľahlivo a udržateľne, pričom tieto služby poskytuje každý deň lepším spôsobom. Arriva pôsobí v Českej republike, Chorvátsku, Maďarsku, Taliansku, Holandsku, Poľsku, na Slovensku, v Slovinsku, Španielsku a Spojenom kráľovstve.
Viac informácií o skupine ARRIVA nájdete na stránke:
www.arriva.sk
www.arriva.co.uk
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1902390
Dátum zverejnenia: 10.2.2015
2015-02-10
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná, Sekretárka, Telefonický operátor Spoločnosť: ARRIVA NITRA a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou