Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka a back-office podpora
ARISE s.r.o.
Miesto práce
Hattalova 12A, Bratislava
Hattalova 12A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
15.5.2024
15.5.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 500 EUR/mesiacSpomenutá fixná mesačne fakturovaná suma, ku ktorej patria aj bonusy a odmeny do výšky 300€ za výkon a aktivitu, 13.plat. PREFERUJEME spoluprácu formou ŽIVNOSTI/ FAKTURÁCIE.
1 300 - 1 500 EUR/mesiacSpomenutá fixná mesačne fakturovaná suma, ku ktorej patria aj bonusy a odmeny do výšky 300€ za výkon a aktivitu, 13.plat. PREFERUJEME spoluprácu formou ŽIVNOSTI/ FAKTURÁCIE.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho malého tímu hľadáme kolegyňu/ kolegu. A keďže máme radi otvorenosť, aj pracovnú pozíciu Vám predstavíme prostredníctvom odpovedí na otázky, ktoré si pri hľadaní práce určite kladiete.
- S KÝM BUDEM NAJVIAC SPOLUPRACOVAŤ? S konateľom spoločnosti Mariánom Petreje (pár slov o ňom na arise.sk, alebo jeho LinkedIn), budete jeho pravá aj ľavá ruka.
- AKEJ OBLASTI SA KONATEĽ VENUJE? Už vyše 15 rokov sa venuje financiám a finančnému plánovaniu.
- AKÁ JE POINTA POZÍCIE? Odbremeniť konateľa najmä od back-officovej práce spojenej so zadávaním finančných produktov do systému, od súvisiacej administratívy, a od jednoduchých servisných úkonov týkajúcich uzatvorených zmlúv, ako napr. zmena údajov klienta, zaslanie príloh k žiadostiam alebo telefonické kontaktovanie s informáciou o končiacej platnosti produktu a pod. (áno, kávu si varí sám ).
- AKÝ JE PODIEL KOMUNIKÁCIE A ADMINISTRATÍVY? Približne 50 na 50. Do komunikácie spadá spomínaný telefonický a emailový kontakt s klientmi a spolupracujúcimi spoločnosťami. Do administratívy práca so systémami, spracovanie zmluvnej dokumentácie a podkladov pre klientov.
- JE POZÍCIA NOVOVZNIKAJÚCA? Nie, v takejto podobe existuje už 10 rokov, je tu zabehnutý systém spolupráce formou TO DO listov, sú tu jasné úlohy, kompetencie, manuály.
- MUSÍM MAŤ SKÚSENOSŤ S FINANČNÝMI PRODUKTAMI? Nie je to nevyhnutné, keďže nebudete klientov oslovovať ani robiť fin.poradenstvo a spracovávať ich finančné plány alebo ponuky. Všetky potrebné informácie Vám vysvetlíme a budete ich mať k dispozícii.
- AKÁ JE FORMA SPOLUPRÁCE A PRACOVNÁ DOBA? Preferujeme formu živnosti/ fakturácie s fixným mesačným platom (+ odmeny). Práca je dimenzovaná ako plný úväzok. Pracovná doba je flexibilná, možný je aj homeoffice. Všetko závisí od vzájomnej spolupráce, dohody a dôvery.
Zamestnanecké výhody, benefity
Za benefit považujeme aj úzky a stabilný tím, kde sa poznáme, sme na jednej vlne, a sme predovšetkým ľudia. Benefitom je aj:
- možnosť ovplyvnenia príjmu, bonusy a odmeny do výšky 300 eur za výkon a aktivitu, 13. plat
- stabilita fixného platu aj v prípade spolupráce na živnosť
- služobný mobil a notebook aj na súkromné účely
- flexibilný pracovný čas
- kompletné zaškolenie a tím odborníkov, ktorí radi poradia a odovzdajú svoje skúsenosti
- pravidelné školenia a teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Milá uchádzačka, uchádzač,
tešíme sa, že ste inzerát dočítali až sem. Budeme radi, ak nám zašlete Váš životopis a napíšte nám pár slov o sebe - čím Vás pozícia zaujala, prípadne, či s podobnou pozíciou už máte skúsenosť.
Ozveme sa každému kandidátovi, či už telefonicky alebo emailom.
Tím Arise
tešíme sa, že ste inzerát dočítali až sem. Budeme radi, ak nám zašlete Váš životopis a napíšte nám pár slov o sebe - čím Vás pozícia zaujala, prípadne, či s podobnou pozíciou už máte skúsenosť.
Ozveme sa každému kandidátovi, či už telefonicky alebo emailom.
Tím Arise
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Google Drive - Mierne pokročilý
Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Google Drive - Mierne pokročilý
Strojopis - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Administratíva, backoffice, klientsky pracovník a iné
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Je pre nás dôležité, aby naša nová posila bola:
- samostatná s veľkou dávkou zodpovednosti – t.j. vedieť si postrážiť termíny a povinnosti, doťahovať úlohy, riešiť vzniknuté situácie
- zorganizovaná (s nádychom multitaskingu) - vedieť si efektívne zorganizovať pravidelné aj ad-hoc úlohy, a na nič nezabudnúť
- proklientska a komunikačne zdatná – keďže pracujeme s klientom, je dôležité vedieť porozumieť potrebám druhej strany, vedieť jasne a efektívne komunikovať telefonicky aj písomne
- s pozitívnym vzťahom k digitálnym nástrojom, online platformám a technológiám
- ktorú baví svet financií, alebo má s finančnými produktami skúsenosť – nehľadáme len človeka, ktorý zvládne danú prácu, ale ktorého to bude baviť rovnako ako nás. V takom nastavení sa pracuje oveľa lepšie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nie sme len jednou z mnohých "tuctových" firiem. Riadime sa heslom ZODPOVEDNE, PROFESIONÁLNE A HLAVNE INAK! Máme viac, ako 17 ročné skúsenosti v podnikaní - obchod, služby, financie. Naše skúsenosti sme sa rozhodli zúročiť a spojiť v jeden celok tak, aby sme mohli poskytovať ešte kvalitnejšie a komplexnejšie služby. Preto od roku 2019 pôsobíme na realitnom i finančnom trhu v mene spoločnosti ARISE. Našou zásadou je poskytovať všetkým klientom kvalitné, transparentné a spoľahlivé služby. Spokojnosť klienta je náš cieľ a najvyšší úspech. Usilujeme sa o budovanie dlhodobých vzťahov prostredníctvom pretavovania našich firemných hodnôt do každodenných činností.
ID: 4811453
Dátum zverejnenia: 18.4.2024
2024-04-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Klientský pracovník, Office manager Spoločnosť: ARISE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac