Logo ARISE s.r.o.

Asistent/ka a back-office podpora

ARISE s.r.o.

Miesto práce
Hattalova 12A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
15.5.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 500 EUR/mesiacSpomenutá fixná mesačne fakturovaná suma, ku ktorej patria aj bonusy a odmeny do výšky 300€ za výkon a aktivitu, 13.plat. PREFERUJEME spoluprácu formou ŽIVNOSTI/ FAKTURÁCIE.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho malého tímu hľadáme kolegyňu/ kolegu. A keďže máme radi otvorenosť, aj pracovnú pozíciu Vám predstavíme prostredníctvom odpovedí na otázky, ktoré si pri hľadaní práce určite kladiete.

  1. S KÝM BUDEM NAJVIAC SPOLUPRACOVAŤ? S konateľom spoločnosti Mariánom Petreje (pár slov o ňom na arise.sk, alebo jeho LinkedIn), budete jeho pravá aj ľavá ruka.
  2. AKEJ OBLASTI SA KONATEĽ VENUJE? Už vyše 15 rokov sa venuje financiám a finančnému plánovaniu.
  3. AKÁ JE POINTA POZÍCIE? Odbremeniť konateľa najmä od back-officovej práce spojenej so zadávaním finančných produktov do systému, od súvisiacej administratívy, a od jednoduchých servisných úkonov týkajúcich uzatvorených zmlúv, ako napr. zmena údajov klienta, zaslanie príloh k žiadostiam alebo telefonické kontaktovanie s informáciou o končiacej platnosti produktu a pod. (áno, kávu si varí sám ).
  4. AKÝ JE PODIEL KOMUNIKÁCIE A ADMINISTRATÍVY? Približne 50 na 50. Do komunikácie spadá spomínaný telefonický a emailový kontakt s klientmi a spolupracujúcimi spoločnosťami. Do administratívy práca so systémami, spracovanie zmluvnej dokumentácie a podkladov pre klientov.
  5. JE POZÍCIA NOVOVZNIKAJÚCA? Nie, v takejto podobe existuje už 10 rokov, je tu zabehnutý systém spolupráce formou TO DO listov, sú tu jasné úlohy, kompetencie, manuály.
  6. MUSÍM MAŤ SKÚSENOSŤ S FINANČNÝMI PRODUKTAMI? Nie je to nevyhnutné, keďže nebudete klientov oslovovať ani robiť fin.poradenstvo a spracovávať ich finančné plány alebo ponuky. Všetky potrebné informácie Vám vysvetlíme a budete ich mať k dispozícii.
  7. AKÁ JE FORMA SPOLUPRÁCE A PRACOVNÁ DOBA? Preferujeme formu živnosti/ fakturácie s fixným mesačným platom (+ odmeny). Práca je dimenzovaná ako plný úväzok. Pracovná doba je flexibilná, možný je aj homeoffice. Všetko závisí od vzájomnej spolupráce, dohody a dôvery.

Zamestnanecké výhody, benefity

Za benefit považujeme aj úzky a stabilný tím, kde sa poznáme, sme na jednej vlne, a sme predovšetkým ľudia. Benefitom je aj:

  • možnosť ovplyvnenia príjmu, bonusy a odmeny do výšky 300 eur za výkon a aktivitu, 13. plat
  • stabilita fixného platu aj v prípade spolupráce na živnosť 
  • služobný mobil a notebook aj na súkromné účely
  • flexibilný pracovný čas
  • kompletné zaškolenie a tím odborníkov, ktorí radi poradia a odovzdajú svoje skúsenosti
  • pravidelné školenia a teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Milá uchádzačka, uchádzač,
tešíme sa, že ste inzerát dočítali až sem. Budeme radi, ak nám zašlete Váš životopis a napíšte nám pár slov o sebe - čím Vás pozícia zaujala, prípadne, či s podobnou pozíciou už máte skúsenosť.
Ozveme sa každému kandidátovi, či už telefonicky alebo emailom.
Tím Arise

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

14.5.2024 (ostáva ešte 5 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Google Drive - Mierne pokročilý
Strojopis - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

Administratíva, backoffice, klientsky pracovník a iné

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Je pre nás dôležité, aby naša nová posila bola:

  • samostatná s veľkou dávkou zodpovednosti – t.j. vedieť si postrážiť termíny a povinnosti, doťahovať úlohy, riešiť vzniknuté situácie
  • zorganizovaná (s nádychom multitaskingu) - vedieť si efektívne zorganizovať pravidelné aj ad-hoc úlohy, a na nič nezabudnúť
  • proklientska a komunikačne zdatná – keďže pracujeme s klientom, je dôležité vedieť porozumieť potrebám druhej strany, vedieť jasne a efektívne komunikovať telefonicky aj písomne
  • s pozitívnym vzťahom k digitálnym nástrojom, online platformám a technológiám
  • ktorú baví svet financií, alebo má s finančnými produktami skúsenosť – nehľadáme len človeka, ktorý zvládne danú prácu, ale ktorého to bude baviť rovnako ako nás. V takom nastavení sa pracuje oveľa lepšie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nie sme len jednou z mnohých "tuctových" firiem. Riadime sa heslom ZODPOVEDNE, PROFESIONÁLNE A HLAVNE INAK! Máme viac, ako 17 ročné skúsenosti v podnikaní - obchod, služby, financie. Naše skúsenosti sme sa rozhodli zúročiť a spojiť v jeden celok tak, aby sme mohli poskytovať ešte kvalitnejšie a komplexnejšie služby. Preto od roku 2019 pôsobíme na realitnom i finančnom trhu v mene spoločnosti ARISE. Našou zásadou je poskytovať všetkým klientom kvalitné, transparentné a spoľahlivé služby. Spokojnosť klienta je náš cieľ a najvyšší úspech. Usilujeme sa o budovanie dlhodobých vzťahov prostredníctvom pretavovania našich firemných hodnôt do každodenných činností.

Kontakt

Kontaktná osoba: Marián Petreje
E-mail: poslať životopis
ID: 4811453  Dátum zverejnenia: 18.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac