Office manager

Arisan, s.r.o.

Miesto práce
Mudrochova 2, 83106 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administratívno-technické zabezpečovanie chodu kancelárie s 20 zamestnancami t.j. komunikovanie s dodávateľmi a odberateľmi, príprava podkladov pre managerov na rokovania, spracovávanie výsledkov podľa zadania, príprava zmlúv, organizovanie stretnutí, organizácia pošty, bežné kancelárske práce

Zamestnanecké výhody, benefity

Stravné lístky, príspevky na vzdelávanie a zdokonaľovanie cudzích jazykov, práca v mladom kolektíve

Informácie o výberovom konaní

profesný životopis v slovenskom a anglickom jazyku prosím posielať na [email protected] a [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

minimálne dvojročná prax v oblasti administratívy, office managementu, pokročilá znalosť kancelárskych programov MS Office, anglický jazyk slovom a písmom, zodpovedný prístup k práci, komunikatívnosť, precíznosť, ochota vzdelávať sa a profesne sa zdokonalovať. Znalosť nemeckého jazyka výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Arisan je účtovno-poradenská spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou v Bratislave, Trnave, Trenčíne, Prahe, Plzni, Jihlave.

Našou hlavnou činnosťou je účtovné a daňové poradenstvo, finančná optimalizácia a ekonomicko-obchodné poradenstvo so zameraním na rozvoj podnikania.

Pôsobíme na trhu už 20 rokov a naším hlavným poslaním je poskytovať klientom kvalitné ekonomické služby pre úspešný rozvoj obchodných aktivít. Pri našej práci sa prispôsobujeme dynamickým požiadavkám klientov. Využívame na to inovatívne nástroje, ktoré nám pomáhajú dosiahnuť efektívnu podporu podnikania našich zákazníkov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2043590  Dátum zverejnenia: 10.3.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou