Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
Arisan, s.r.o.
Miesto práce
Mudrochova 2, 83106 Bratislava, Bratislava
Mudrochova 2, 83106 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratívno-technické zabezpečovanie chodu kancelárie s 20 zamestnancami t.j. komunikovanie s dodávateľmi a odberateľmi, príprava podkladov pre managerov na rokovania, spracovávanie výsledkov podľa zadania, príprava zmlúv, organizovanie stretnutí, organizácia pošty, bežné kancelárske práce
Zamestnanecké výhody, benefity
Stravné lístky, príspevky na vzdelávanie a zdokonaľovanie cudzích jazykov, práca v mladom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
profesný životopis v slovenskom a anglickom jazyku prosím posielať na [email protected] a [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
minimálne dvojročná prax v oblasti administratívy, office managementu, pokročilá znalosť kancelárskych programov MS Office, anglický jazyk slovom a písmom, zodpovedný prístup k práci, komunikatívnosť, precíznosť, ochota vzdelávať sa a profesne sa zdokonalovať. Znalosť nemeckého jazyka výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Arisan je účtovno-poradenská spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou v Bratislave, Trnave, Trenčíne, Prahe, Plzni, Jihlave.
Našou hlavnou činnosťou je účtovné a daňové poradenstvo, finančná optimalizácia a ekonomicko-obchodné poradenstvo so zameraním na rozvoj podnikania.
Pôsobíme na trhu už 20 rokov a naším hlavným poslaním je poskytovať klientom kvalitné ekonomické služby pre úspešný rozvoj obchodných aktivít. Pri našej práci sa prispôsobujeme dynamickým požiadavkám klientov. Využívame na to inovatívne nástroje, ktoré nám pomáhajú dosiahnuť efektívnu podporu podnikania našich zákazníkov.
Našou hlavnou činnosťou je účtovné a daňové poradenstvo, finančná optimalizácia a ekonomicko-obchodné poradenstvo so zameraním na rozvoj podnikania.
Pôsobíme na trhu už 20 rokov a naším hlavným poslaním je poskytovať klientom kvalitné ekonomické služby pre úspešný rozvoj obchodných aktivít. Pri našej práci sa prispôsobujeme dynamickým požiadavkám klientov. Využívame na to inovatívne nástroje, ktoré nám pomáhajú dosiahnuť efektívnu podporu podnikania našich zákazníkov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2043590
Dátum zverejnenia: 10.3.2015
2015-03-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Arisan, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou