Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista
Arios, s.r.o.
Miesto práce
Lučenec, okres Lučenec
Lučenec, okres Lučenec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2016
01.09.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie personálnej agendy zamestnancov,
- pripravuje pracovné zmluvy, náplne práce a hmotné zodpovednosti v súlade so schválenými dokumentmi,
- vyhľadávanie a výber zamestnancov na určené pracovné pozície,
- sledovanie legislatívnych zmien v pracovnoprávnej oblasti,
- zabezpečuje personálnu inzerciu v printových a online médiách,
- vykonáva prijímacie pohovory s uchádzačmi o zamestnanie,
- komunikuje s úradmi zdravotného a sociálneho zabezpečenia, úradmi práce, inšpektorátom práce a inými úradmi v oblasti pracovného práva,
- zabezpečuje organizovanie vstupných a periodických školení z BOZP
- podieľa sa na tvorbe a implementácií systému odmeňovania zamestnancov,
- vyberá a zabezpečuje školenia pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečuje kontinuálne vzdelávanie zamestnancov,
- priamo riadi zamestnancov vrátnice
- zopovedá za sledovanie a zabezpečovanie referenčných dokumentov, štatistických dát a ďalších informácií týkajúcich sa Zákonníka práce, pracovnoprávnych predpisov, podmienok na trhu práce a prehľadov o mzdách a platoch,
- zodpovedá za dodržiavanie termínov pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov zo Sociálnej a zdravotných poisťovní,
zodpovedá za vedenie databázy uchádzačov, za efektívny nábor.
- pripravuje pracovné zmluvy, náplne práce a hmotné zodpovednosti v súlade so schválenými dokumentmi,
- vyhľadávanie a výber zamestnancov na určené pracovné pozície,
- sledovanie legislatívnych zmien v pracovnoprávnej oblasti,
- zabezpečuje personálnu inzerciu v printových a online médiách,
- vykonáva prijímacie pohovory s uchádzačmi o zamestnanie,
- komunikuje s úradmi zdravotného a sociálneho zabezpečenia, úradmi práce, inšpektorátom práce a inými úradmi v oblasti pracovného práva,
- zabezpečuje organizovanie vstupných a periodických školení z BOZP
- podieľa sa na tvorbe a implementácií systému odmeňovania zamestnancov,
- vyberá a zabezpečuje školenia pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečuje kontinuálne vzdelávanie zamestnancov,
- priamo riadi zamestnancov vrátnice
- zopovedá za sledovanie a zabezpečovanie referenčných dokumentov, štatistických dát a ďalších informácií týkajúcich sa Zákonníka práce, pracovnoprávnych predpisov, podmienok na trhu práce a prehľadov o mzdách a platoch,
- zodpovedá za dodržiavanie termínov pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov zo Sociálnej a zdravotných poisťovní,
zodpovedá za vedenie databázy uchádzačov, za efektívny nábor.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Vaše aktuálne CV na e-mailovú adresu: [email protected]
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Drevospracujúci priemysel
Drevospracujúci priemysel
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min 3 roky relevantných skúseností v oblasti ľudských zdrojov,
- samostatnosť
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- precíznosť a dôslednosť
- flexibilita
- trpezlivosť
- samostatnosť
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- precíznosť a dôslednosť
- flexibilita
- trpezlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Arios s.r.o je privátna investično - obchodná spoločnosť, ktorá dynamicky rozvíja svoju činnosť vo viacerých oblastiach podnikania. Prostredníctvom našich dcérskych spoločností zamestnávame viac ako 500 zamestnancov a profesionálov v oblastiach financií, realít, personalistiky, prevádzkových, distribučných a sociálno-zdravotných služieb. Svoju činnosť realizujeme prostredníctvom našich pobočiek na území Slovenskej a Českej republiky. Našou snahou je vnímať, vyhľadávať a uspokojovať požiadavky existujúcich a nových zákazníkov a prinášať im konkurenčne výhodné riešenia odpovedajúce ich potrebám. Rovnako byť stabilným a vyhľadávaným zamestnávateľom špičkových a motivovaných odborníkov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2663499
Dátum zverejnenia: 16.8.2016
2016-08-16
lokalita: okres Lučenec Pozícia: HR generalist, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: Arios, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou